منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: داوطلبان مرد و زن حوزوی واجد شرایط، می توانند با مراجعه به سایت این معاونت نسبت به ثبت نام در آزمون قضاوت اقدام کنند.

شرایط جذب داوطلبان حوزوی در آزمون قضاوت اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضائیه،این معاونت اطلاعیه ای درباره ثبت نام و شرایط آزمون قضاوت (جذب عمومی) ویژه داوطلبان حوزوی سال ۱۳۹۶ منتشر کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می ­رساند، قوه قضائیه در نظر دارد به منظور تأمین کادر قضایی مورد نیاز در حوزه‌های قضایی سراسر کشور، از طریق آزمون تشریحی و مصاحبه علمی، از بین داوطلبان مرد و زن حوزوی واجد شرایط، اقدام به جذب و استخدام قاضی نماید؛ لذا از کلیه داوطلبان حوزوی علاقه ­مند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می­ آید تا ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت­ نام، از تاریخ ۱۳۹۶ / ۰۲ / ۱۷ با مراجعه به سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir نسبت به ثبت­ نام اقدام نمایند.

با توجه به شرایط خاص پذیرش داوطلبان قضاوت در سهمیه مناطق محروم کشور و شوراهای حل اختلاف، نتیجه سایر آزمون­‌های قضاوت تأثیری در سرنوشت داوطلبان پذیرفته شده مناطق محروم و شوراهای حل اختلاف از حیث پرونده استخدامی نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.