تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت : جامعه کارگری و تولید مکمل یکدیگرند و در حال حاضر این قشر مظلوم زیر تیغ تورم زندگی کرده و بابت کاستی های موجود عذرخواهی می کنم .

جامعه کارگری و تولید مکمل یکدیگرند

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی که دیشب درهمایش تجلیل از گارگران نمونه تربت جام که درسالن تربیت این شهرستان سخن می گفت افزود : برخی مشکلات تورم، رکود و تحریم ها باعث شد تا بیشتر واحدهای بزرگ تولیدی برای راه اندازی و افزایش تولید با مشکلات زیادی همراه باشند و یکی از پروژه های که قرار بود در تربت جام راه اندازی شود کارخانه سیمان بود.

وی گفت : این کارخانه در سال ۸۵ کلنگ زنی شد و ظرف ۴۰ماه به بهره برداری می رسید  اما با گذست ۱۴۳ ماه هنوز تولید رسمی خود را آغاز نکرد ودر مرحله تولید آزمایشی قرار دارد و امیدواریم طی سه ماه آینده این پروژه عظیم معدنی به بهره برداری برسد.

وی گفت : در راستای اقتصاد مقاومتی  توانستیم با برنامه ریزی تا حدودی از تعطیلی واحدهای بزرگ جلو گیری کنیم و با همه دغدغه های موجود واحدهای تولیدی را حفظ کنیم.

فرماندارتربت جام هم از گلنگ زنی پروژه فولاد که در سال ۸۹ انجام شده بود بعنوان طرح بی آبرو یاد کرد وگگگفت : متاسفانه این پروژه در سالیان گذشته برای انجام کارخانه فولاد کلنگ زنی شد ودر حال حاضر فقط زمین یادشده در حد فنس کشی باقی مانده و بزودی به سرمایه گذاران خصوصی آلمان و یا چین واگذار خواهدشد.

علی رستمی در ادامه تاکید کرد : تنها راه پیشرفت توسعه اشتغال تربت جام احیای معادن با خلوص ۹۷در صد است نه کشیدن آب زیرزمینی از عمق ۲۰۰متر و اقتصاد کشاورز معیشتی که در حال حاضر کشاورزی توان حفظ اشتغال در این منطقه را ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.