گناباد-فرماندار گناباد لازمه پیشرفت جامعه را هم افزایی سه رکن اصلی آموزش وپرورش یعنی معلم ،دانش آموز و خانواده دانست .

برای پیشرفت جامعه هم افزایی بین معلم ،دانش آموز و خانواده الزامی است

به گزارش قدس آنلاین فرماندار گناباد صبح سه شنبه در مراسم نواختن زنگ سپاس معلم که با حضور مسولین و دانش اموزان واولیا آنها در محل دبیرستان دخترانه  زینب برگزار شد، گفت: یکی از صفات خداوند و اولیاء متکلم بودن است و به همین خاطر معلمی شغلی خطیر و مهمی است.

محمد علی نبی پور هم افزایی سه رکن اصلی اموزش وپرورش  یعنی  معلم ودانش اموزان و اولیاء را در پیشرفت جامعه مهم دانست و افزود: امروزه  با پیشرفت تکنولوژی مدارس ودانش اموزان  تغییر کرده اند و به همین خاطر  معلمین واولیاء هم باید هم پای این پیشرفت وبا دنیای امروز بیشتر اشنا شوند.

وی نشاط وشادابی دانش اموزان را ضروری دانست وگفت:معلمین  باید به دانش اموزان اجازه دهند تا مطالبه گر وپرسشگر باشند وبتوانند مسایل را تجزیه وتحلیل نمایند.

ریئس شورای اموزش وپرورش گناباد تصریح کرد : پرسشگری در ذات دانش آموزان هست و معلمین باید این روحیه را  تقویت نمایند.

ریس اداره آموزش وپرورش گناباد هم در این مراسم گفت : در این هفته از ۳۲معلم نمونه شهرستان وسه معلم نمونه استانی تجلیل خواهد شد.

محمد مهدوی  مهمترین برنامه های هفته معلم در این شهرستان را نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری مجلس ترحیم معلمین و دانش اموزان فقید، تکریم بازنشستگان  ، غبار روبی مزار شهدا  و حضور مسولین ادارات در کلاسهای درس اعلام کرد.

در این مراسم از اقایان مروی و حسن زاده معلم  فرماندار شهرستان و ریئس اموزش و پرورش تجلیل شد و کیک روز معلم   توسط خبرنگاران حاضر در مراسم بریده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.