این استاد علوم ارتباطات گفت: متأسفانه روابط‌ عمومی‌ها همچنان از پهنای باند و مسائل زیرساختی آن در حوزه‌های کاری خود گلایه داشته و با آن دست به گریبان هستند.

روابط‌ عمومی‌ها همچنان از پهنای باند گلایه دارند

به گزارش «قدس آنلاین»  محمد سلطانی‌فر درباره برگزاری دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک گفت: الحمدالله سطح مقالات دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک هر سال نسبت به سال قبل بهتر شده و این موضوع به صورت ملموس کاملاً مشخص است.

وی افزود: رضایت شرکت‌کنندگان و مخاطبان روابط عمومی به صورت سالیانه و نسبت به سال قبل بیشتر شده که البته نکته مثبتی به حساب می‌آید.

سلطانی‌فر تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در هنگام اجرای کارهای خود با توجه به اعلام ایده‌آل‌های ما در همایش‌های روابط عمومی مشکلاتی را مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سیر روند کاری برگزاری چندین دور برگزاری همایش روابط عمومی به صورتی است که در مرحله دوازدهم ما به برگزاری بخش روابط عمومی الکترونیک و اینترنت اشیاء رسیده‌ایم.

این استاد ارتباطات افزود: متأسفانه روابط‌ عمومی‌ها همچنان از پهنای باند و مسائل زیرساختی آن در حوزه‌های کاری خود گلایه داشته و با آن دست به گریبان هستند.

وی در پایان گفت: باید شکاف تکنولوژیکی مرتفع شده و به جایی برسیم که روابط عمومی‌ها به سرعت مدنظر ما که در همایش‌های روابط عمومی مطرح می‌کنیم برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.