قوچان- امام‌جمعه قوچان با گلایه از وضعیت معیشتی معلمین گفت: مسئولین باید بدانند که معلمین نباید برای معیشت به چکنم چکنم بیافتند و باید توجه ویژه به آن داشته باشند.

معلمین نباید برای معیشت دچار مشکل باشند

به گزارش قدس آنلاین، حجه الاسلام محمدعلی دستجردی در مراسم تجلیل از مدیران نمونه اداره آموزش‌وپرورش قوچان بابیان این مطلب که هر جامعه‌ای شاخصه‌هایی دارد که باید رعایت شود گفت: علم، اخلاق، عدالت و معنویت چهاراصلی است که در جامعه‌ باید به‌عنوان اولویت به آن توجه ویژه‌ای شود چه آنکه جامعه اسلامی و چه غیر اسلامی باشد.

وی با اشاره به این مطلب که عهده‌دار این چهاراصل مهم در جامعه معلمین هستند خاطرنشان کرد: باید در جامعه جا بیفتد که معلم انسانی بزرگ است و همه باید در برابر او بایستند و به او احترام بگذارند و نباید فراموش کنیم که اگر کسی به جایگاهی می‌رسد ثمره تلاش معلمین است.

امام‌جمعه قوچان به وجود علم و معنویت در مسائل جامعه اشاره و تصریح کرد: فقط یک قشر می‌تواند جامعه را به‌سوی هدف خود درست راهنمایی کند و آن قشر هم کسانی هستند که تعلیم و تعلم را در جامعه به عهده‌دارند مانند: علما، روحانیون، معلمین، اساتید، دانشمندان و اندیشمندان و ...

وی با گلایه داشتن معلمین از وضعیت معیشتی گفت: مسئولین باید بدانند که معلمین نباید برای معیشت به چکنم چکنم بیافتند و به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند که اگر بنده مسئول اجرایی بودم بیشترین هزینه‌ها را برای پژوهش می‌گذاشتم باید توجه ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.