۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد خبر: 526713

زنگ انشاخوانی

فردا/ محمدکاظم انبارلویی- عضو مؤتلفه - با بیان اینکه روحانی و جهانگیری زنگ حساب را با زنگ انشا اشتباه گرفته اند،‌ گفت: وقتی آقایان روحانی و جهانگیری از روی متن از پیش آماده‌شده به قرائت انشا پرداختند این شبهه را پدید می آورد که شاید این نامزدها از پیش در جریان پرسش ها بوده اند.

اشکال ندارد

ایسنا/ وکیلی- سخنگوی ستاد حسن روحانی- در واکنش به اتهامات علیه فرزند یک وزیر دولت گفت: فعالیت تجاری از نظر من اشکال ندارد، مشروط به اینکه از رانت فرزند شهردار بودن یا فرزند وزیر بودن استفاده نکنند.

پشیمونم

فردا/ کمپینی در شبکه های اجتماعی راه افتاده، با نام «پشیمونم» که صدای بلندِ افراد پشیمان از رأی دادن به آقای حسن روحانی است.

ضربه روز آخر

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، افشاگری درباره ایمیل‌های هک شده ستاد انتخابات ماکرون-نامزد مستقل فرانسه- که تلفیقی از ایمیل های واقعی و ساختگی و برای گمراه کردن رأی دهندگان است در حالی انجام شده که مهلت تبلیغات تمام شده و او دیگر فرصت دفاع از خودش ندارد.

حوصله کنید

ایسنا/ اسحاق جهانگیری- نامزد ریاست جمهوری- پس از مناظره دوم توییت کرد: هنوز در نیمه راه هستیم. خواهید دید کدام فکر و جریان، برنامه و حرف برای گفتن دارد،‌ حوصله کنید تا انتخابات فرصت باقی است. تغییر فضا را در مناظره سوم خواهید دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.