گلزنی در مقابل تیمی که خود زمینه بازگشت به آردیویسه را فراهم کرده بود می توانست زمینه سقوط آنها را فراهم کند.

علیرضا جهانبخش: آلکمار با این شرایط به جایی نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از ناکامی در فینال حذفی مقابل ویتسه آلکمار در حضور ملی پوش ایرانی راهی نایمخن شد تا مقابل NEC انتهای جدولی به میدان برود. جدالی که امتیازاتش برای ماندن نایمخن در آردیویسه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.
بازگشت دوباره علیرضا جهانبخش به این شهر و رویارویی با تیمی که در فوتبال هلند با آن به شهرت رسید حس و حال عجیبی برای ملی پوش ایرانی داشت به خصوص در لحظه ای که او گل تساوی تیم را به ثمررساند و باعث شد تا طرفدارانی که بارها او را با شعار علیرضا، علیرضا تشویق کرده بودند در استرس سقوط به سر ببرند.

جهانبخش در توصیف آن لحظات گفت:« واقعا جو سنگینی بود تا جایی که یکی از سخت ترین روزهای فوتبالی ام در هلند را تجربه کردم چون می دانستم که طرفداران نایمخن چه حال بدی دارند. من خودم این حال را در سال اول حضورم در هلند تجربه کرده بودم اما وظیفه من گلزنی برای آلکمار بود و باید آن را انجام می دادم».

گلزن آلکمار شاید به همین خاطر بعد از گلزنی اصلا شادی نکرد و گرفتن دستان خود مقابل صورتش خواست با هوادارانی که روی سکوها مغموم و ناراحت بودند، روبرو نشود با این وجود استقبال طرفداران نایمخن از او مثال زدنی بود. «من هیچ وقت طرفداران NEC و این باشگاه را فراموش نخواهم کرد چون آنها برای همیشه در قلب من جا دارند. دو سال رویایی را با آنها سپری کردم و امیدوارم که دوباره به روزهای اوج بازگردند».

جهانبخش اما در خصوص شرایط آلکمار هم حرف های جالبی داشت.« بعد از ناکامی در فینال حذفی شرایط روحی و روانی خوبی نداشتیم و باید زودتر به وضعیت مان در جدول سرو سامان می دادیم . با وجود این که می دانستیم جلوی نایمخن کار سختی داریم اما خوب باز یکردیم تا لحظه ای که ۱۰ نفره شدیم .بعد از آن با خستگی ناشی از بازی های فشرده و یک یار کمتر مقابل میزبان تشنه برد کار سخت بود و نمی شد از شکست فرار کرد».

این بازیکن کلیدی آلکمار در پایان مدعی شد:« اصلا حال و روز خوبی نداریم و می دانیم آلکمار با این شرایط به هدفش که رسیدن به یورولیگ است نمی رسد از همین رو باید بنشینیم و صحبت کنیم و همگی بازیکنان برای خروج از این وضعیت تصمیمی اتخاذ کنیم. به نظرم توانایی لازم برای رسیدن به اهداف مان را داریم و تنها باید بخواهیم و انجام دهیم. مسلما اگر شرایط متفاوتی رقم نزنیم آلکمار با سقوط بیشتری هم  در روزهای پایانی فصل روبرو خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.