​ایلام- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: بازرسی از اصناف ایلام با همکاری دستگاه های نظارتی، پیش از ماه رمضان آغاز می شود.

بازرسی از اصناف ایلام پیش از ماه رمضان آغاز می شود

نعمت اله بیرانوندی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در آستانه ماه رمضان جلسه ای با دیگر دستگاه های نظارتی برای کنترل بیشتر بر بازار و اصناف برگزار گردید، اظهارداشت: در همین راستا بازرسی از واحدهای صنفی در سراسر استان با همکاری دیگر نهادهای نظارتی تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی همچون شیرینی فروشی ها، لبنیاتی ها، رستوران ها و آشپزخانه ها در سراسر استان در اولویت قرار دارد، افزود: شعب ثابت و سیار این دستگاه نظارتی در همه شهرستان ها دایر است و آمادگی دریافت شکایات مردمی از اصناف متخلف را دارند و با هماهنگی شعب سیار در صورت نیاز در همان محل اقدام به صدور رأی کرده و عملیات اجرایی علیه متخلفان صورت می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام واحدهای صنفی متخلف را اندک شمرد و خاطر نشان ساخت: در هر صنفی متخلف وجود دارد، اما کاسبانی هستند که در کسب و کار خود، انصاف را رعایت کرده و حق هیچ کسی را ضایع نمی کنند.

نعمت اله بیرانوندی با تأکید بر اینکه برخی گرانی ها اجتناب ناپذیر است، بیان داشت: برخی گرانی ها در ایام سال که محصولاتی به عنوان نوبرانه به بازار می آید مردم می توانند با نخریدن کالای غیرضروری با گرانی مقابله کرده و متخلفان را متنبه کنند.

وی با بیان این مطلب که مقابله ریشه ای با گرانی به فرهنگ سازی نیازمند است، یادآور شد: رعایت اصول اعتقادی و انصاف در کسب و کار، مقوله ای است که اگر از سوی تمامی کاسبان رعایت شود، شاهد گرانی های افسارگسیخته در جامعه نخواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.