مربی تیم فوتبال الوحده امارات با بیان اینکه حرکت تماشاگران پرسپولیس جوانمردانه نبوده است، گفت: هواداران پرسپولیس امروز عصبانی بودند.

مربی تیم الوحده امارات: تماشاگران پرسپولیس عصبانی بودند

به گزارش قدس آنلاین، خوان اریباری که به جای آگیره سرمربی الوحده در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس با الوحده امارات گفت: به پرسپولیس و الهلال به خاطر صعود به مرحله بعد تبریک می گویم.

وی افزود: درباره بازی باید بگویم از اول می دانستیم بازی آسانی برای ما نیست. می دانستیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است بخصوص که در بازی خود بازی می کند.

مربی الوحده تاکید کرد: برای برد به تهران آمده بودیم. فقط با برد می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم ولی بازی سختی داشتیم. دو گلی که ابتدا خوردیم کار را سخت کرد. توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم ولی در نهایت گل خوردیم و نتوانستیم به این بازی برگردیم.

اریباری ادامه داد: از ابتدای مسابقه، زمانی که بازیکنان ما داشتند خودشان را گرم می کردند، هواداران پرسپولیس عصبانی و ناراحت بودند و اشیایی را به زمین پرتاب کردند. دلیل اینکه سرمربی ما اخراج شد، اعتراض به همین مسئله بود. ما به عنوان تیم میهمان قصد اعتراض به این وضعیت را داشتیم. اخراج سرمربی ما عادلانه نبود. تنها اعتراض سرمربی ما رفتار هواداران بود. او می خواست از نیمکت ما بیشتر محافظت شود.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا الوحده نتوانست عملکرد خوبش مقابل الریان را مقابل پرسپولیس تکرار کند، گفت: اینکه بتوان یک مسابقه را در آسیا با ۵ گل ببرید عادی نیست بخصوص اینکه شما میهمان هم باشید. ما هم در این بازی با همان انگیزه وارد شدیم. بعد از آنکه از پرسپولیس عقب افتادیم توانستیم بازی را به تساوی بکشیم ولی در نهایت بازی را واگذار کردیم.

مربی الوحده درباره اینکه آیا رفتار هواداران پرسپولیس را پیگیری می کنند یا خیر؟ تصریح کرد: من فقط می خواستم به آن اتفاق و دلیل اعتراض سرمربی اشاره کنم. اینکه باشگاه ما این حرکات را پیگیری کند یا خیر را نمی دانم. نظر من این است پرتاب سکه و سنگ بازی جوانمردانه نیست و ما آنرا نمی پسندیم چه برای داور باشد چه برای نیمکت یک تیم.

اریباری در پاسخ به این سئوال که آیا مقابل پرسپولیس غافلگیر شدید گفت: ما هم در این مسابقه حمله کردیم. پرسپولیس هجومی بود ولی در نهایت این گلهاست که تعیین کننده است.

وی در خصوص آمار خوب گلزنی الوحده در آسیا و اینکه این تیم گلهای زیادی هم دریافت کرده است، تاکید کرد: اگر بازی ما را دیده باشید متوجه می شوید تیم ما هجومی بود. بهرحال کار سختی است که همیشه حمله کنید و گلهای کمی هم بخورید.

مربی الوحده در خصوص اینکه سرمربی الوحده قصد جنگ روانی داشته و تماشاگران پرسپولیس سنگ و اشیایی را پرتاب نکرده اند، گفت: شما می توانید تکرار بازی را ببینید. ما آن سکه ها و سنگ را به داور دادیم. تنها تقاضای ما امنیت بازی بود. 

 خاویر آگیره سرمربی الوحده به خاطر اخراج شدن در بازی با پرسپولیس اجازه حضور در نشست خبری را نداشت. این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.