نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شبکه خبر در خصوص استفاده از جوانان گفت: اهتمام به این داریم که متوسط سنی کابینه ما بیشتر از ۵۰ سال نباشد.

پایبند به قانون هستیم/کسی که وارددولت میشود نباید کیسه دوخته باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید مصطفی آقا میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه ای ضبط شده که از شبکه خبر پخش شده در پاسخ به سوال مجری درباره اسامی اعضای کابینه دولتش گفت: هیئت دولت ما را ۸۰ میلیون مردم ایران تشکیل می دهند زیرا این دولت، دولت مردم است.

وی اصل اساسی در انتخاب همکارانش را تخصص و پاک دستی دانست و گفت: افرادی را انتخاب می کنم که سابقه خوبی داشته باشند، در سراسر کشور افراد و مدیران شایسته را انتخاب می کنیم تا جبران فرصت های از دست رفته را بکنند تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

میرسلیم درخصوص اینکه افرادی از خانواده یا اطرافیانش را بکار خواهد گرفت، گفت: شرط اساسی برای ما شایسته سالاری است، پس برای انتخاب همکارانمان هیچ محدودیتی نداریم جز عدم اعتقاد به جمهوری اسلامی.

کاندیدای ریاست جمهوری ظرفیت های موجود در کشور را بسیار دانست و گفت: باید از تمام توانایی و ظرفیت های موجود استفاده کرد تا نتیجه حاصل شود، توجه به خلاقیت ها و ارتباط میان قوا بسیار مهم است.

وی ریشه اختلافات را در نفس افراد دانست و گفت: باید با همکاری و جلسات مشکلات را حل کرد اما کلام رهبری فصل الخطاب است.

کاندیدای ریاست جمهوری خود را انقلابی دانست اما نه انقلابی بعد از انقلاب و اظهار داشت: توجه به مسائل انقلاب بسیار مهم است ما در مسیر انقلاب قدم بر میداریم، اما نگاه مردم به مسئولان است پس باید الگویی شایسته ارائه دهیم.

وی کارایی رئیس جمهور را وابسته به اعتقادات او دانست و گفت: هر مسئولی اول باید اعتقاد داشته باشد و توانایی های خود و اطرافیان را برای اجرای قوانین به کار گیرد.
میرسلیم ادامه داد: گوش شنوا داشتن در منتقدان بسیار اهمیت دارد. جایگاه اقلیتی که رای نیاورده حائز اهمیت است اگر کسی نباشد که انتقاد کند ضعف ها مشخص نمی شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره دامن زدن به حواشی اظهار داشت: تا زمانی که قانون وجود دارد دلیلی ندارد به حواشی پرداخته شود.

میرسلیم خود را پایبند به قانون دانست و گفت: من و همه وزرای من به قانون پایبند هستیم و دارایی های خود را اعلام می کنیم، کسی که وارد دولت میشود نباید کیسه ای برای بیت المال دوخته باشد.

میرسلیم نگاه به خارج را در صورت نیاز ممکن دانست و گفت: نگاه ما به درون کشور است، مردم ما در دوران دفاع مقدس نشان داده اند که می توانند مسائل کشور را حل کنند.

وی اولویت سیاست خارجه خود را تعامل با کشورهایی که ظالم نیستند دانست و بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران مبنایش مبارزه با ظلم است و طبیعتا با کشورهای اشغالگر نمی تواند ارتباط داشته باشد.

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: راهبرد ما حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه است و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم.

وی ادامه داد: در صورت ادامه دشمنی و تحریم از طرف آمریکا، ما نیز مقابله می کنیم، امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. باید تمام تلاش خود را بکنیم که آنها از تجاوز به ایران بترسند و بدانند ایران اسلامی هرگز سر تسلیم پیش آنها فرود نمی آورد.

میرسلیم برجام را یک نرمش قهرمانانه دانست که حقانیت ایران را روشن کرد وگفت: آمریکا و دیگر طرف ها پایبند به توافق نبوده اند. در صورت پیروزی تمام تلاشمان را برای احقاق حقوق ملت ایران بکار میگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.