بجنورد- معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: باید از تمام ظرفیت جوانان در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و...استفاده کرد.

باید از تمام ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف استفاده کرد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ایرانی عصر دوشنبه درهمایش روز جوان در استان اظهارداشت: جوانان همیشه درصف مقدم دفاع از مملکت، ارزش ها و هویت ملی پیش قدم هستند.
وی افزود: ما باید به جوانان که آینده سازان کشور هستند اعتماد کنیم و امید و انگیزه را درآنها زنده نگه داریم.
وی با اشاره به نقش موثر جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:امروز جوانان محور توسعه پایدار در هر جامعه ای هستند و جمهوری اسلامی نیز با توجه به دارا بودن جمعیت جوان، پتانسیل و توانمندی بالایی در رسیدن به توسعه و پیشرفت درمنطقه دارد.
وی خاطرنشان کرد:رسیدن به رتبه نخست در منطقه در تمامی حوزه های علمی، فناوری، اقتصادی و غیره نیازمند تلاش، وحدت و هماهنگی بیشتری است که بایدبا نشاط ،شور و اشتیاق همین جوانان امور را پیش ببریم.
ایرانی با تاکید بر اینکه باید نیازهای جوانان را پوشش دهیم، تصریح کرد: توانمندی، نشاط و ظرفیت بالای جوانان در جهت توسعه کشور قابل تقدیر است لذا باید نیازهای جونان را پوشش دهیم.
وی با بیان اینکه خراسان شمالی دارای تنوع قومی و مذهبی است ، یادآورشد: این قومیت ها با  اتحاد و یکدلی  و به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند به گونه ای که همه قومیت ها از حقوق شهروندی یکسانی برخوردارند که این مساله به برکت جمهوری اسلامی است.
ایرانی با تاکید بر نقش زنان در جمهوری اسلامی نیز گفت:ایران جزو معدود کشورهای خاورمیانه است که زنان  در عرصه های مختلف دولتی و غیر دولتی  حضور فعال دارند که این امر نشان از پویایی جمهوری اسلامی دارد.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز دراین همایش نیز با اشاره به اینکه نشاط و شادابی ازویژگی های جوانان است، گفت: درراستای ایجاد نشاط و شادابی ۲۰۰ برنامه توسط دستگاههای اجرایی استان به مناسبت هفته جوان پیش بینی شده است.
فیروزه با اشاره به نقش موثر جوانان درایجاد شور انتخاباتی اظهارداشت: جوانان ما همیشه دردفاع ازارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی درصحنه بوده اند که ۲۹ اردیبهشت ماه نیز با حضور درپای صندوق های رای با آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.
گفتنی است در پایان این همایش از جوانان برتر و نخبه استان در حوزه های مختلف تقدیر بعمل آمد.
همچنین معاون ورزش و جوانان استان ازشهروندانی که به دلیل کمبود فضا نتوانستند درجشن حضور پیدا کنند عذرخواهی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.