رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از گروه‌های تکفیری به عنوان حرمله های زمانه یاد کرد و گفت: هدف این گروه‌ها ضربه زدن به اسلام است.

هدف گروه های تکفیری ضربه زدن به اسلام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار غلامحسین غیب پرور دوشنبه‌شب در مراسم یادواره شهدای مدافعان حرم در ساری اظهار داشت: گروه‌های تکفیری آمده‌اند تا بنام اسلام ریشه اسلام را خشک کنند اما نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.

وی بابیان اینکه راز و رمز شکست گروه‌های تکفیری و صهیونیستی را باید از جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان جستجو کرد گفت: تقدیم ۳۷ شهید مدافع حرم از مازندران تلاش مجاهدان و مدافعان حرم را به‌خوبی نمایان می‌سازد.

وی بابیان اینکه علما و آزادگان برای احیا و پاسداری از دین خدا مجاهدت کرده‌اند افزود: دشمنان همواره آزادگان جهان را شهید کرده‌ و مورد بی‌مهری قرار داده‌اند اما دین اسلام همچنان پابرجا مانده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های حضرت امام راحل اظهار داشت: به رغم آنکه روزبه‌روز بر دشمنی‌ها و عداوت دشمنان افزوده‌شده اما انقلاب اسلامی همچنان برابر هجمه‌ها ایستاده است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه فتنه سوریه زیر سر رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: دست حکام سرسپرده منطقه با اسرائیل در یک‌کاسه است و آنان می‌خواهند به اسلام ضربه زنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ماجراهای تاریخی در صدر اسلام اشاره و اضافه کرد و گفت: یهود مانند بنی نظیر بوده و ماجرای محرم سال ۶۱ را یهود رقم‌زده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران افزود: شهدای نظام اسلامی مردانه وارد میدان شدند و برابر توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان، حصر اقتصادی، شیطنت‌های فرهنگی ایستادند.

سردار غیب پرور بابیان اینکه دشمنان میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند تا دین، باور و مقدسات مردم ایران را از بین برند اما نتوانسته‌اند گفت: گروه‌های تکفیری حرمله های دوران سیدالشهدا هستند که امروز اعتقادات ما را نشانه کرده‌اند.

سردار غیب پرور با عنوان اینکه شهدا سبب سرافرازی ما در همه عالم شده‌اند، گفت: حضور در مراسم یادواره‌های شهدا، پاسداشت ارزش‌ها و ایثارگری‌ها است و باید این ارزش‌ها را قدر نهیم زیرا راه پاسداری و تداوم راه شهدا این است که گوش‌به‌فرمان و انقلابی باشیم و اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی به حیاتش ادامه دهد باید درصحنه باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه انقلاب خود را با چیزی معامله نمی‌کنیم تصریح کرد: تا پای جان در راستای حفظ ارزش‌ها و اصول‌ها خواهیم ایستاد.

سردار غیب پرور با عنوان اینکه پای راه شهیدان و رهبری ایستاده‌ایم و با احدی تعارف نداریم بر لزوم انتقال ارزش‌های مقدس دوران دفاع مقدس به نسل‌های مختلف جامعه تأکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.