بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات با هیچ کس تعارف نداریم و با جدیت با برهم زنندگان امنیت، برخورد خواهیم کرد.

برای تامین نظم و امنیت انتخابات با هیچ کس تعارف نداریم

سردار علیرضا مظاهری با حضور در سرپرستی روزنامه قدس در استان با اشاره به برنامه ریزی و تمهیدات لازم در روز انتخابات اظهار کرد: این فرماندهی همه تمهیدات لازم را برای برقراری امنیت انتخابات فراهم کرده است.

وی افزود: تمامی نیروها آموزش های لازم را برای حضور در پای صندوق های اخذ رای دیده اند و نیروی انتظامی برای تامین امنیت صندوق ها از تمام ظرفیت ها استفاده خواهد کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی هم اکنون آمادگی ۱۰۰ درصدی برای برقراری انتخابات آرام و بدون دغدغه را دارد و در صورت کمبود نیروی انسانی از بسیج و سپاه نیز استفاده خواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران پلیس خراسان شمالی در روز برگزاری انتخابات نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا فضایی آرام و شاداب و به دور از هر گونه تنش‌های سیاسی و اجتماعی، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز، ارتقای امنیت سطح شهر را مرهون تعامل خوب مردم و رسانه ها با نیروی انتظامی عنوان کرد.

سردار مظاهری همچنین ضمن تقدیر از همکاری تنگاتنگ همکاران روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین، گفت: همکاری روزنامه قدس در راستای انعکاس فعالیت های نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

وی افزود: نیروی انتظامی از جمله نهادهایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد ویکی از پل های ارتباطی ما با مردم، رسانه ها هستند.

سرپرست روزنامه قدس در خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: روزنامه قدس در ترویج فرهنگ دینی و رضوی بسیار ارزشمند عمل کرده است.

ملک محمد علیزاده اظهار کرد: این سرپرستی آمادگی همکاری هرچه بیشتر با نیروی انتظامی استان را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.