بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۴۰ هزار و ۵۶۲ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در بجنورد خبر داد.

۱۴۰ هزار و ۵۶۲ قلم لوازم آرایشی قاچاق در بجنورد کشف شد

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر افزود: برابر گزارش واصله مبنی بر ورود مقادیر زیادی لوازم آرایشی قاچاق به حوزه استحفاظی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: مامورین با انجام طرح‌های مقابله‌ای بر رصد اطلاعاتی و فعال نمودن منابع و مخبرین در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی قاچاقچیان و محل اختفای آنان در حوالی شهرستان بجنورد شدند.

سردار مظاهری با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: کلیه کالای مکشوفه به همراه متهم و یک دستگاه خودرو جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم به بزه انتسابی خود اعتراف نموده،ادامه داد: متهم دارای سابقه کیفری به جرم جعل در اسناد و اقامت غیرمجاز، دارای پرونده مفتوحه در دادسرای یکی از شهرستانهای جنوب کشور است.

 سردار مظاهری با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده متشکله به تعزیرات حکومتی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شد افزود: تحقیقات کماکان جهت شناسایی و دستگیری اعضای دیگر باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه واردات و صادرات غیر مجاز به شدت برخورد می‌کنند، تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده این گونه موارد که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.