اهواز- ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی خوزستان امروز با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور در اهواز افتتاح شد.

بهره برداری از ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی استان خوزستان

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، رییس سازمان بازرسی استان خوزستان در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی خوزستان که امروز، در اهواز برگزار شد، بااشاره به اینکه ساختمان قدیم اداره‌کل بازرسی خوزستان از دو خانه تجمیع شده بود و به‌صورت اداره در آمده بود. اظهار کرد: برخی از مهندسین نیز در خصوص امنیت و فرسوده بودن ساختمان هشدارهایی داده بودند که با تلاش‌های انجام‌شده ظرف مدت پنج ماه عقب‌ماندگی، ساختمان جدید تکمیل شد و به شکلی درآمد که در ۲۰ اسفندماه آماده بهره‌برداری بود، اما به دلیل اینکه ساختمان تجهیز نشده بود، اکنون با تجهیز ساختمان، به بهره‌برداری رسید.

محمد آقاجری افزود: ساختمان در هفت طبقه احداث شده و کلیه استانداردهای لازم در بحث عایق‌بندی نیز در آن لحاظ و ۲ دستگاه آسانسور نیز در ساختمان تعبیه شده است. متناسب با کاربری، طراحی‌های ساختمان نیز انجام گرفت.

وی بااشاره به اینکه پروژه ساخت ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی استان در دو فاز تعریف شد عنوان کرد: فاز اول آن در سال ۹۱ به بهره‌برداری رسید و عملیات احداث فاز دوم این طرح در مهرماه سال ۹۴ آغاز شد، اما به دلایلی تا شهریورماه ۹۵، حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

رییس سازمان بازرسی استان خوزستان ادامه داد: فضای اداری، تجهیزات و ملزومات اداری تاثیر مستقیمی در امکان انجام وظایف اداری دارد. اداره‌کل بازرسی با وظایف سنگین و حساسی که بر عهده دارد، به امکانات و تجهیزاتی متناسب با وظیفه خود نیاز داشت و احداث این ساختمان در این راستا بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.