رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه اگر انتخاب درست نداشته باشیم و کشور نابسامان شود، رأی دهندگان در انتخاب نادرست خود مسئول هستند.

انتخاب نادرست برای رأی‌دهندگان مسئولیت ایجاد می‌ کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی امشب در مراسم چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام علی برهان، امام جمعه فقید مهریز از وی به عنوان روحانی دلسوز یاد کرد و اظهار داشت: ایشان سال‌های طولانی در مسیر هدایت مردم فعالیت کرد.

وی، شجاعت و صراحت کلام حجت الاسلام برهان را از ویژگی های شاخص امام جمعه فقید مهریز برشمرد و افزود: حجت الاسلام همواره در مسیر ولایت حرکت کرد.

تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدرت و امنیت امروز کشور بیان کرد: قدرت امروز کشور مرهون تلاش شهدایی است که بر خلاف عده ای نسبت به فرمان امام غفلت نکردند و با یک ندای امام، به ایشان لبیک گفتند نه مانند عده ای دیگر که به بحث و مجادله پرداختند تا از خود رفع تکلیف کنند.

تقوی تصریح کرد: همین روحیه ایثارگری بود که کشور ما را به قدرت رساند و امروز اقتدار کشور را مرهون این روحیه هستیم و همگان می‌دانند که اگر امروز در جهان صاحب قدرت نباشیم، ارزشی برای ما قائل نیستند.

وی با اشاره به اقتدار دفاعی و موشکی ایران بیان کرد: اگر ما یک کشور وارفته و ضعیف می‌شدیم آیا می‌توانستیم آمریکا را بر سر میز مذاکره بنشانیم و آیا می‌توانستیم در دیپلماسی موفقیتی به دست آوریم.

تقوی خاطرنشان کرد: اگر این موفقیت‌ها حاصل شده، مدیون همین قدرت موشکی و دفاعی است که اکنون داریم و باید قدردان آن باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه شجاعت مردم ایران الگو گرفته از نهضت حسینی است، بیان کرد: ما سر جنگ با هیچ کشوری نداریم و تاکنون نیز هیچ حمله‌ای از سوی ما به هیچ‌ نقطه‌ای از جهان صورت نگرفته اما واقعیت این است که دنیا حقوق ما را ضایع کرده و با ما سر جنگ دارد.

تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات عنوان کرد: اگر در انتخاب خطا کنیم و نتوانیم انتخاب اصلح انجام دهیم، در نابسامانی کشور مسئول هستیم.

وی افزود: همه ما باید بر اساس ملاک‌هایی که امام و رهبری در مورد فرد اصلح بیان کرده‌اند، دست به انتخاب بزنیم و دعا کنیم خداوند به انتخاب درست ما کمک کند.

تقوی تصریح کرد: برای انتخاب خود باید با خدای خود حجت داشته باشیم علاوه بر اینکه با حضور پرشور خود در انتخابات باید اقتدار آرای خود را به نمایش بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.