گناباد-فرماندار گناباد گفت: تبلیغات ۶۴ نامزد انتخاباتی شورای شهردرسه منطقه شهری گنابا،کاخک و بیدخت و۴۰۵ نامزد در روستاها از بامداد پنجشنبه همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شد.

تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهرو روستا در گناباد آغاز شد

محمد علی نبی پورصبح پنجشنبه در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر در محل فرمانداری گناباد گفت: راه اندازی کارناوال تبلیغاتی و بلندگوهای سیار وخارج از فضای تبلیغاتی ستاد برای تبلیغات ممنوع است.

وی افزود : برای تبلیغ در فضاهای سطح شهرنیز با هماهنگی هایی که با شهرداری شده، فضاهایی برای تبلیغات ریاست جمهوری و نیزشوراها در نظر گرفته شده که نامزدها می توانند از آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: به منظور الصاق عکس بر روی اماکن خصوصی باید از مالک مجوز گرفته شود و چنانچه در محل های ممنوع از جمله تابلوهای برق، مخابرات، بیمارستان ها و تاکسی ها نصب گردد با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

نبی پور تبلیغ از طریق تلویزیون های شهری و تابلوهای روان، بلندگوها و نیز تجمع دربیرون محل ستاد را ممنوع دانست و تصریح کرد: استفاده از تلویزیون شهری و تابلوهای روان در راستای تبلیغ و تشویق به حضور مردم در انتخابات مشکلی ندارد.

فرماندار گفت: برای جلوگیری از برخی بی نظمی ها با توجه به همزمانی تبلیغات انتخابات شوراها و ریاست جمهوری سخنرانی کاندیداهای شوراهای شهر در مصلی گناباد ممنوع شده و مصلی برای تبلیغات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.وی افزود کاندیداهای شورای شهر می توانند با هماهنگی هیا ت امنای سایر مساجد سطح شهر سخنرانی و تبلیغ نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.