یزد - امام جمعه یزد گفت: فرهنگ عاشورا و فرهنگ مهدویت دو بال متمرکز و جدا نشدنی شیعه بوده و مهدویت و انتظار ظهور امام عصر، انسان‌ها را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین مصون می سازد .

مهدویت و انتظار ظهور،انسان‌ها را در برابر توطئه‌های دشمنان دین مصون می سازد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد اظهارداشت: دشمن در صدد کمرنگ کردن فرهنگ مهدویت بوده و ملت ما ایستادگی و مقاومت را از مکتب عاشورا و صبر و انتظار و امید را از مکتب مهدویت الگو گرفته و به همین دلیل برای ریشه کن کردن اسلام، در صدد کمرنگ کردن مکتب مهدویت و عاشورا در بین مردم هستند.

وی با اشاره به اظهارات یکی از وزرای عربستان و یهودی‌ها در مورد امام زمان  افزود: عربستانی‌ها و یهودیان نمی‌توانند مانعی برای ظهور باشند و آنها حق ندارند که بگویند خدا برای دنیا امام زمان (عج) قرار داده ودر ظهور مصلح جهانی همه ادیان اعم از مسیحی، یهودی، مسلمان و ... متفق النظر هستند اما هر کدام با تفاوت‌هایی که در دین خود دارند، منتظر آن مصلح جهانی هستند.

ناصری تصریح کرد: انتظار ظهور یکی از مهمترین ویژگی مسلمانان بده  که آنها را به سمت تعالی و کمال سوق می دهد وکمال طلبی از جمله نعمت های الهی است که به انسان ها داده شده است و انسان‌ها همیشه کمال طلب هستند، و این موضوع که انسان ها به دنبال ظهور امام زمان(ع) هستند، همان مصلحتی است که خداوند در انسان برای رسیدن به کمال خلق کرده است.

وی انتظار فرج را حلقه وصل مسلمانان دنیا و پیروان ادیان الهی دانست وگفت: ما بر این باور هستیم که زمین نباید خالی از حجت خدا باشد و اگر خدا بخواهد، هیچکس اعم از عربستانی‌ها و یهودی‌ها نمی توانند کاری کنند و مانعی برای ظهور امام زمان (عج) باشند .

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود امنیت کشور را مستلزم حضور پرشور و مستمر مردم در صحنه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: حضور و پشتیبانی همیشگی مردم  زمینه‌های ایجاد اقتدار ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم کرده است.

ناصری با بیان این که متأسفانه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام آن طور که باید و شاید حق مردم را ادا نمی کنند، تصریح کرد: ملت ایران به واسطه اعتقاد دینی و ایمان الهی همیشه از ارزش‌های انقلاب و اسلام حراست کردند.

امام جمعه یزد با اشاره به انتخابات پیش روگفت: کاندیدا نباید به خاطر پست و مقام با دروغ گفتن و بیان حرف‌های بی‌پایه و اساس، شأن نظام و انقلاب را زیرپا بگذارند و  مردم ما همیشه در صحنه حضور داشته اند و به طور قطع در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نیز حضوری پرشور و شکوه در پای صندوق های رای خواهند داشت زیرا این مردم علاقمند به کشور، نظام و رهبر خود هستند

 ناصری خاطردر پایان نشان ساخت: روز میلاد حضرت امام زمان (عج) به نام روز سربازان گمنام نامگذاری شده و سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان بیدار و تیزبین کشور ما هستند و به حول قوه الهی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.