خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

خانه ۵۰ میلیاردی!

فارس/ جمعی از جوانان تهرانی با حضور در خیابان مقدس اردبیلی در ولنجک تهران با اهدای گل به عابران به خانه های میلیاردی برخی دولتمردان اعتراض کردند و تأکید کردند: مقام های دولتی باید شبیه مردم زندگی کنند.

اعتراض فیسبوکی در اف بی آی

باشگاه خبرنگاران/ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد بسیاری از کارکنان اف‌بی‌آی در اعتراض به اخراج رئیس خود -جیمز کومی- با دستور ترامپ، عکس‌ او را به عنوان تصویر پروفایل خودشان در فیسبوک برگزیدند.

زمین ندادم مدرک بگیرم

رکنا/ حسن روحانی- نامزد انتخابات ریاست جمهوری- در پاسخ به شایعات درباره مدرک تحصیلی دکتری اش، گفت: من مدرک دکترای خودم را از دانشگاه معتبر بین‌المللی گرفتم و زمین ندادم که مدرک بگیرم.

سخنگوی نیمکت‌نشین

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته وال استریت ژورنال، منابع آگاه می‌گویند: شان اسپایسر- سخنگوی کاخ سفید- به علت اشتباهات پی در پی اش به دستور ترامپ تا اطلاع ثانوی از حضور در نشست‌های خبری کاخ سفید محروم است.

اعتراض ایرانی در لیگ قهرمانان

باشگاه خبرنگاران/ یک ایرانی با در دست داشتن پلاکارد «اهواز هوا ندارد» به زبان پارسی، در بازی رئال و اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به گرد و غبار اهواز واکنش نشان داد.

ارتش اشغالگر فارسی !

عصرایران/ حکومت سعودی در ادامه سیاست ضدایرانی اش و پس از حادثه میرجاوه، تروریست ها را در جنوب شرق ایران، «مقاومت» و گارد مرزی ایران را «ارتش اشغالگر فارسی» نامید.

عبور از خط قرمز ؟

تسنیم/ روزنامه گاردین لحن حسن روحانی را در تبلیغات انتخاباتی، «تقابل‌جویانه» توصیف کرد و نوشت: روحانی با حمله به سپاه و نشان دادن یک رقیبش به عنوان فرد خواستار اعدام و بازداشت، از خط قرمزهای سیاست در ایران عبور کرد.

خطرناک تر از داعش

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش العالم، نوام چامسکی- اندیشمند سیاسی آمریکایی- ترامپ را مستبد و خودکامه خواند و جمهوریخواهان را از داعش و کره شمالی خطرناک تر توصیف کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.