بردسکن- در سالروز ولادت با سعادت و خجسته یگانه منجی عالم بشریت همایش بزرگ پیاده روی منتظران ظهور با شرکت 500 نفر از مردم بردسکن برگزار شد.

همایش پیاده روی منتظران ظهور در بردسکن برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ما گفت:  این برنامه به همت اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن و با همکاری موسسه پیام آزادگان این  شهرستان با شرکت 500  نفر از خانواده ها از میدان امام علی (ع) بردسکن  به سمت بقعه متبرکه سید میرزا طاهر حسینی برگزار شد.

حجت الاسلام  حبیب صادقی با اشاره به اینکه فرهنگ مهدویت امروزه از مهمترین موضوعاتی است که باید در جامعه به آن پرداخته شود، افزود: سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) بهترین فرصت برای ترویج این فرهنگ مهدویت و انتظار برای ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در صدد تخریب و از بین بردن اعتقادات مذهبی و دینی ما در جوامع اسلام است، تصریح کرد: ما باید با برگزاری چنین برنامه‌های دینی و مذهبی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین  خانواده ها به ویژه جوانان و نوجوانان و نسل جدید جامعه از توطئه‌های دشمنان اسلام مقابله کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه  بردسکن  عنوان کرد: فرهنگ مهدویت، یکی از سنگرهایی است که می‌تواند در جوانان اعتقاد و اخلاق ایجاد کند و جوانان باید به‌طور صحیح و اصولی فرهنگ مهدویت را بشناسند.

حجت الاسلام صادقی  با بیان اینکه فرهنگ مهدویت، فرهنگ ارزشها و دین است گفت : همان طور که انتقال ارزش های دینی بدون ظرافت های خاصّ خود ممکن نیست انتقال فرهنگ مهدویت به نسل نو و تربیت آنها به عنوان نومنتظران ظهور حضرت (عج) نیز بدون شیوه‏ های خاصّ خود ممکن نخواهد بود.

وی اجرای برنامه های متنوع شامل مولودی خوانی، مشاوره ، پرسش و پاسخ در موضوع مهدویت ،پرسش و پاسخ به سوالات شرعی،   وغرفه نقاشی کودک و نوجوان را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.

وی همچنین گفت: علاقمندان می توانند دلنوشته ها ، خاطرات، و مطالب خود را به امور فرهنگی قرآنی بقعه سید طاهر الحسینی تحویل و به قید قرعه از جوایز آن بهره مند  شوند. درپایان مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهداء شد.

امامزاده سید میرزا طاهر حسینی ملقب به شهید فخ از نوادگان امام سجاد (ع) است که درسال ۱۶۹ هجری قمری در جنگ فخ که بین مکه و مدینه اتفاق افتاد مجروح شد و در مسیر این مکان، به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.