اصفهان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وعده داد در دولت دوازدهم اشتغال را بدون منت و با اخلاص برای جوانان فراهم می کند.

اشتغال را بدون منت و با اخلاص برای جوانان فراهم می کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن روحانی در جمع مردم اصفهان که در میدان امام خمینی(ره) به استقبال او رفته بودند، تاکید کرد: ما هنوز در نیمه راه هستیم و به عقب باز نمی گردیم.

وی خطاب به مردم اصفهان گفت: من همان طلبه کوچکی هستم که در سال های ۵۵ و ۵۶ در مسجد سید و مسجد حکیم اصفهان در کنار هم فریاد انقلاب سر می دادیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم اصفهان سرنوشت ما در روز جمعه تبلور خواهد یافت اما همه باید حواسشان جمع باشد که عده ای دارند از پشت خنجر می زنند و پس از مدت ها، حالا طرفدار برجام شده اند.

وی افزود: حفظ برجام سخت تر از به دست آوردن برجام است، همانطور که حفظ صلح  و امنیت سخت تر از به دست آوردن آن است.

روحانی اظهارکرد: برخی از کاندیداها در اتاق های فکر تلاش می کنند مردم را به این باور برسانند که روحانی نباشد اوضالع بهتر می شود، اما فکر نمی کنند که اگر روحانی نباشد تحریم بر می گردد.

وی گفت: مردم ما آرامش می خواهند، آنها تنش را دوست ندارند زیرا ایران را آرام می خواهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما می خواهیم برای اشتغال جوانان تحصیلکرده نه در شعار بلکه در عمل دست به دست بدهیم و گام های جدی برداریم، اما آیا آن هایی که در طول ۸ سال نتوانستند حتی برای ۱۰۰ هزار نفر شغل ایجاد کنند آیا می توانند اشتغال میلیونی فراهم کنند.

روحانی وعده داد در دولت دوازدهم اشتغال را بدون منت و با اخلاص برای جوانان فراهم می کند همانطور که سال گذشته ۶۵۰ هزار شغل در کشورایجاد کرد.

وی ادامه داد: ۱۰ بار تصمیم گرفتند که همه شبکه‌های مجازی را ببندند اما روحانی بود که با تدبیر خود جلوی آنها ایستاد. مردم ایران رئیس جمهور، رئیسِ شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این فضای امنیتی دانشگاه‌ها را از بین برد. سئوال من این است که آیا دانشگاه آزاد می‌خواهیم یا دانشگاه امنیتی؟

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در سایه حضور مردم در این ۳ و نیم سال، دیوارها را خراب کرده و پل ساختیم و بین نصف جهان و کل جهان با دیوار تحریم فاصله انداختند.  

وی یادآور شد: ما می‌خواهیم تعامل سازنده با جهان را ادامه دهیم؛ تمام جمله من همین است که ما به عقب بر نمی‌گردیم زیرا پیشرفت به جلو تا ۱۴۰۰ در نظر ماست نه عقب‌گرد به ۹۱ و در این دو سه هفته خیلی گوش کردم، نامزدها بازنویسی‌هایی را از سال‌های ۹۰ و ۹۱ ارائه می‌کردند اما ما به این سال‌ها بازنمی‌گردیم.

روحانی اظهارکرد: به ما می گویند دولت کار اشتباهی انجام داده که از اول به فکر برداشتن تحریم ها بود و بعد به فکر ساختن کشور و درنهایت در صدد افتتاح پروژه های بزرگ برآمد، می گویند چرا برعکس عمل نکردید؛ ما با هم تدبیر می کنیم در کنار هم تلاش می کنیم منابع را آماده می سازیم و بعد با افتخار افتتاح می کنیم همانطور که ورزشگاه نقش جهان را افتتاح و قطار شهری اصفهان را راه اندازی کردیم.

وی تاکید کرد: همانگونه که سال گذشته ۱۱۵۰ کارگاه تولیدی کوچک و متوسط را در استان اصفهان احیا کردیم، بر نامه های خوبی برای ۴ سال آینده تدوین شده که ایران را متحول می کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ما برای رفع تبعیض های نامردانه برنامه داریم و دوباره به آزادی و اعتدال سلام خواهیم کرد و مردم دوشادوش هم در روز ۲۹ اردیبهشت ماه با شعار «به عقب بر نمی گردیم» پای صندوق های رأی خواهند رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.