۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 529599

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که مشکلی با آمدن گادوین منشا ندارد.

وحید امیری: نگران آمدن منشا نیستم

به گزارش قدس آنلاین، وحید امیری درباره بازی پرسپولیس با لخویا گفت: «تیمی که با امتیاز قاطع به این مرحله آمده و قهرمان قطر است مطمئنا حریف سختی برای ما خواهد بود. با این حال من لیاقت استقلال خوزستان را چه از نظر فنی و چه فوتبالی بهتر از این تیم می‌دانستم. حق استقلال خوزستان باخت مقابل این تیم نبود و روی اتفاقات شکست خوردند. ما دو بازی برابر این تیم داریم و باید نشان دهیم که از نظر فوتبالی فراتر از کشوری هستیم که با پول و پاسپورت و هزینه هنگفت و امکانات به دنبال موفقیت است. آنها راهی برابر غیرت و تعصب و کیفیت فنی فوتبالیست‌های ایرانی جز باخت نخواهند داشت و باید در آزادی یک نتیجه قاطع کسب کنیم.»

با آمدن منشا شاید موقعیت امیری در ترکیب اصلی به هم بخورد اما شماره ۱۹ قرمزها می‌گوید: «در حال حاضر هیچ صحبتی در خصوص آینده‌ام نکرده‌ام و در برهه حساسی قرار داریم. دیدار با لخویا بازی سرنوشت‌سازی برای ما خواهد بود. باید در هر دو جناح تیم ملی و باشگاهی موفق عمل کنیم. باعث افتخارم بوده که پیراهن پرسپولیس را برتن کرده‌ام و خوشحالم که در حد توانم خدمتی برای آن انجام دادم. امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد و بعد از دیدار با لخویا حتما با برانکو در خصوص آینده‌ام و پست بازی‌ام صحبت خواهم کرد و باید ببینم شرایط چه می‌شود. همانطور که گفتم من اصلا پست تخصصی‌ام مهاجم نبود که بخواهم نگران آمدن منشا باشم اما اینکه ترافیک در خط میانی وجود دارد و امکان رقم خوردن اتفاقی باشد باید بعد از این جدال حساس صحبت کرد. همانطور که گفتم هم جام جهانی را در پیش داریم و هم اینکه پیشنهاد دارم اما سرباز پرسپولیس هستم و تابع نظر این باشگاه.»

امیری می‌گوید پیشنهاد خارجی دارد: «قراردادم با پرسپولیس دوساله است و یک فصل دیگر از آن باقی مانده. دروغ چرا، پیشنهاد دارم اما باید ابتدا ببینم شرایط باشگاه به چه نحوی است. من سرباز پرسپولیسم و باید ببینم شرایط باشگاه چگونه می‌شود. باشگاه از نظر جذب بازیکن موفق عمل کرده و شرایط بهتر شده است. انتظار همیشه این است که پرسپولیس و بازیکنانش بهترین عملکرد را داشته باشند و انتظار از کسی که پیراهن این تیم را برتن می‌کند بالاست و آن را تجربه کرده‌ام و می‌دانم و امیدوارم کسانی که می‌آیند نیز این اهمیت را زود درک کنند، شکی هم وجود ندارد و امیدوارم با قهرمانی فصل گذشته که انتظارات را بالاتر برده در فصل آینده نیز عملکرد موفقی داشته باشیم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.