کاندیدای انتخابات درباره برنامه‌هایش در قبال تهدیدات فضای مجازی گفت: اقدامات فرهنگی و کنترلی همزمان در فضای مجازی باید انجام شود.

هاشمی‌طباء: اقدامات فرهنگی و کنترلی باید همزمان در فضای مجازی انجام شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سید مصطفی هاشمی‌طباء کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات با حضور در برنامه رادیویی "چهره به چهره" در را را دیو معارف  درباره تحقق سند 1404 در کشور گفت: این سند در بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش تا رسیدن به اهداف تعیین شده فاصله دارد.

وی درباره تقویت شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز گفت: ترکیب شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اشخاصی چون رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه بیشتر سیاسی است. این ترکیب نمی‌تواند در فضای فرهنگی کشور موثر باشد. باید ترکیب اعضای  آن با حضور افراد فرهیخته و فرهنگی تقویت شود.

هاشمی طبا درباره فضای مجازی و تهدیدات این فضا گفت: مهمترین آسیب این فضا تلف شدن وقت انسان‌هاست. بنده با کار فرهنگی، کنترلی و انتظامی در کنار هم در فضای مجازی موافق هستم.

این کاندیدای انتخابات درباره دانشگاه‌های اسلامی نیز گفت: دانشگاه اسلامی تنها به ظاهر اسلامی نیست. باید فضای دانشگاهها را به گونه‌ای هدایت کنیم که زمینه  تحلیل‌ در آن فراهم باشد.نه تحلیل‌های جهت دار از آن خارج شود. نمی‌توان دور علوم خط قرمز کشید و گفت تنها این علوم اسلامی هستند و باید تدریس شوند بلکه زمینه تدریس همه علوم باید در دانشگاهها فراهم شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.