گناباد-نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی برای دفاع از خود نیامده است چون به‌عنوان یک عالم دینی عقیده دارد که حرف مردم و مستضعفین را برای اصلاح دولت بزند لذا وی هرآن چه مربوط به مردم بود را در مناظرات بیان و هرآن چه مربوط به خود بود، پاسخ نداد و نخواهد داد.

آقای رئیسی نماینده مردم و مستضعفین برای اصلاح دولت است

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی گناباد که در محل مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: اینکه دولت‌ها تاکنون خواسته مقام معظم رهبری در تشکیل دولت اسلامی را محقق نکرده‌اند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای تأمین آخرت و دنیای مردم با استقرار احکام دین شکل گرفت، اما دولت‌ها یکی از پس دیگری در کشور مستقر شدند و به‌جای اینکه به این هدف نزدیک‌تر شویم متأسفانه از این هدف دورتر شده‌اند و این وضعیت سبب نارضایتی در بین مردم شده است.

قاضی‌زاده ادامه داد: لذا علمای دینی، بزرگان و نخبگان از چندین ماه گذشته به این نتیجه رسیده‌اند که باید شرایط موجود را تغییر داد چراکه شرایط موجود نه‌تنها ما را در مسیر قرار نمی‌دهد بلکه ما روزبه‌روز از اهداف عالیه انقلاب دورتر می‌کند در همین راستا ۶۰ نفر از علمای حوزه علمیه به این نتیجه رسیدند که یک عالم ربانی، پاک دست، امتحان شده و مورد اعتماد رهبری را که درجاهای مختلف تجربیات مختلف را داشته و به‌تمامی موضوعات با توجه به مسئولیت‌هایی که داشته است، احاطه دارد؛ انتخاب کنند.وی در خصوص ویژگی‌های حجت‌الاسلام رئیسی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی فقر و محرومیت را درک کرده و این فقر و محرومیت نه‌تنها برای وی یک ابزار برای جبران فقر و محرومیتش نشده بلکه وی از اختیاراتش برای رسیدگی به محرومان استفاده می‌کند.

قاضی‌زاده بابیان اینکه ریاست جمهوری قابل‌مقایسه با تولیت آستان قدس رضوی نیست، تصریح کرد: تولیت آستان یک مقام معنوی است و اختیارات مالی و اجرایی در حوزه خودش دارد و همه بزرگان عالم وقتی به ایران سفر می‌کنند علاوه بر دیدار رئیس‌جمهور به دیدار تولیت آستان قدس رضوی می‌روند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به پیچیدگی نفاق در شرایط کنونی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: یک عده پایبندی به قانون اساسی و ولی‌فقیه و اسلام را امضا می‌کنند اما احکام اولیه اسلام را برای رأی‌گیری از مردم زیر سؤال می‌برند.

قاضی‌زاده به عدم پاسخگویی حجت‌الاسلام رئیسی به تهمت و توهین‌هایی برخی از نامزدها در مناظرات اشاره و تصریح کرد: آقای رئیسی برای دفاع از خود نیامده است چون به‌عنوان یک عالم دینی عقیده دارد که حرف مردم و مستضعفین را برای اصلاح دولت بزند لذا وی هرآن چه مربوط به مردم بود را در مناظرات بیان و هر آن چه مربوط به خود بود، پاسخ نداد و نخواهد داد.

وی ادامه داد: آقای رئیسی یکی از شخصیت‌های مورد امین امام و رهبری در سخت‌ترین پرونده‌ها بوده‌اند و همه را به‌ خوبی می‌شناسد و توانایی افشاگری دارد اما اعتقاد دارد نباید به خاطر رأی آوردن گنجینه نظام را که در اختیار دارد، افشا کند.

قاضی‌زاده به ناکار آمدی دولتی در حوزه اقتصادی اشاره و افزود: شرایط فعلی به‌گونه‌ای است اگر مردم شرایط فعلی را تغییر ندهند، حتماً درزمینهٔ های اقتصادی دچار مشکلات جدی‌تری می‌شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.