بجنورد- نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: مسئولین می توانند با جذب خیرین درمناطق زلزله زده به مردم کمک کنند

مسئولین با جذب خیرین در مناطق زلزله زده به مردم کمک کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام معزی صبح چهارشنبه در جمع مردم روستای قصرقجر و دراقانلو ضمن ابراز همدردی با مردم استان اظهار کرد: وقوع زلزله دراین استان سابقه دیرینه دارد و وقوع زلزله چندروز گذشته هم حادثه دیگری بود که اتفاق افتاد.

وی افزود: هلال احمر با تمام توان نه براساس وظیفه ذاتی بلکه وظیفه انسانی و اسلامی درزمان حادثه به موقع امدادرسانی کرده است.

وی گفت: دیگر مسئولین نیز به موقع خدمت رسانی کردند و مسئولین همیشه درخدمت مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید صبرو تحمل خود را دربرابر این حادثه بیشتر کنند و بدانند با وجود امکانات کم بازهم به موقع امدادرسانی و اسکان اضطراری انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز با مردم این استان ابرازهمدردی کردند، یادآورشد: هلال احمر و دیگر دستگاهها سریع و چابک امکانات را در مناطق زلزله زده فراهم کرد واستان خراسان شمالی توانایی مقابله با این حادثه را دارد و می تواند این بحران را مدیریت کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمرکشور نیز ازامدادرسانی به موقع توسط نیروهای امداد و نجات در مناطق زلزله زده خبرداد و گفت: نیروهای هلال احمر مرکز نیز چند ساعت بعد ازوقوع زلزله بسیج شدند و در روستاهای زلزله زده حضوریافتند.

محمدیون اظهارداشت: چادرها و اقلام غذایی به موقع توزیع شد و خوشبختانه مردم ار فعالیت های هلال احمر رضایت دارند زیرا فراتراز وظابفش عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر درحوزه درمان نیز می تواند به مردم کمک کند گفت: لازم است این وظیفه در شورای تامین استان تصویب شود و آنچه که هلال احمر کشور و استان دارد درخدمت هم وطنان قرارگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.