دبیر اجرایی هیات عالی نظارت آذربایجان شرقی گفت: نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر تبریز به زودی اعلام می شود.

نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر تبریز به زودی اعلام می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، عزیز آقایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی با هماهنگی و همکاری هیات های نظارت و اجرایی در استان با امنیت کامل برگزار شد و نتایج حاصله تاکنون به غیر از شهرستان تبریز به تایید هیات های اجرایی و نظارت رسیده است.

وی ادامه داد: تنها در شهرستان تبریز تا این لحظه هیات نظارت شهرستان در حال تطبیق صورتجلسات با نتایج تجمیعی اعلام شده از سوی هیات اجرایی می باشد که در صورت مطابقت داشتن نتایج با صورتجلسات هیات نظارت منجر به اعلام نتیجه نهایی و اعلان آگهی عمومی خواهد شد.

آقایی با اشاره به مشارکت ۷۰ درصدی مردم استان در این انتخابات تصریح کرد: انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان جمهوری اسلامی گشود و مردم آگاه و با بصیرت آذربایجان شرقی باز هم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه دیگری آفریدند. وی افزود:در این راه، نقش بی بدیل عوامل دست اندرکار برگزاری این حماسه جاوید، ستودنی و قابل تقدیر است و از زحمات ارزشمند و بی دریغ همه مردم شریف استان، در طی دوران برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی، تقدیر و تشکر می نمایم.

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی گفت:در شهر ها و روستاهایی که نتایج انتخابات به تایید هیات نظارت رسیده و اعلام آگهی شده است کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات می توانند با در دست داشتن مستندات در خصوص تخلف در آن حوزه انتخابی شکایات خود را به هیات های نظارت  بخش و شهرستان مربوطه تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.