زنجان- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از ایثارگران عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان تجلیل خواهد شد.

ایثارگران عملیات بیت‌المقدس در زنجان تجلیل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی کاظمی در این باره اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در استان زنجان و در راستای بزرگداشت سوم خرداد پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح سپاس از جمله برنامه‌های مورد نظر به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان زنجان به شمار می‌رود، تصریح کرد: با خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر دیدار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اضافه کرد: از ایثارگران و جانبازان عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر توسط ادارات و دستگاه‌هایی که در آن اشتغال دارند، تجلیل به عمل می‌آید.

کاظمی با بیان اینکه استان زنجان از عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر حدود 283 جانباز به یادگار دارد، یادآور شد: همچنین استان در این عملیات 152 شهید هم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز باید یاد و خاطره همه این شهدا حفظ و ایثار و فداکاری آنها در یادها ثبت شود، ادامه داد: همه ما آرامش و امنیت امروز را در کشور مدیون خون شهدا و از جان گذشتگی ایثارگرانی هستیم که با دشمنان مقابله کرده و دشمنان را مأیوس کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: امروز همه باید راه شهدا و آرمان‌های آنها و انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.