اصفهان- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به حجم تعداد رشته‌های ورزشی زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی گفت: اغلب رشته‌های این هیئت بسیار مهیج و جذاب هستند که متاسفانه زیر ساخت‌های مناسبی برای آنها نداریم.

زیرساخت‌های مناسبی برای بسیاری از رشته‌های مهیج در اصفهان نداریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، علی قاسمی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره زاینده رود اظهار کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد، رشته‌های بسیار زیادی زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی هستند که گستردگی زیادی هم دارند و انواع و اقسام رشته‌های هوایی، زمینی و آبی را شامل می‌شوند.

وی افزود: جذابیت و هیجان در تمامی این رشته‌ها بسیار زیاد است و از این جهت می‌تواند به صورت همگانی و خانوادگی نیز برگزار شود، اما آنچه مشخص است نداشتن زیر ساخت‌های مناسب و کافی برای اجرای دائمی و مطلوب این رشته‌ها است.

قاسمی ادامه داد: به عنوان مثال در بخش رشته‌های آبی بحث رودخانه زاینده رود است در جشنواره سال گذشته با توجه به خشکی زاینده رود، رشته‌های آبی را نداشتیم و یا در بخش ورزش‌های هوایی نداشتن سایت پروازی مهم‌ترین مشکل ورزشکاران این رشته است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان تصریح کرد: رشته‌های تحت پوشش هیئت انجمن‌های ورزشی جذاب، فراگیر و مهیج است و برعکس برخی از رشته‌ها، منحصر به یک محیط داخلی کوچک نیست و به همین دلیل این هیئت کار بسیار پرمخاطره‌ای دارد. وجه تمایز این رشته با سایر رشته‌ها شیوه، نوع و تنوع آن است که قاعدتاً با شرایط فعلی زیرساخت‌های لازم آن نیز فراهم نیست که ان‌شاالله با همدلی و همکاری مدیران شهری و استانی و با کمک یکدیگر زیرساخت‌های لازم برای ارتقای سطح کیفی و کمی این هیئت فراهم شود و به نقطه مطلوب آن برسد.

وی افزود: اگر بخواهیم برای پیشرفت ورزش کشورمان راهی را ترسیم کنیم یکی از بهترین راه‌ها تقدیر و تجلیل از ورزشکاران است، باید توجه ویژه‌ای به این قشر و احترام ویژه‌ای به قهرمانان به عنوان قله‌های رفیع ورزش داشته باشیم که خوشبختانه امروز و با این تجلیل در حال رقم خوردن است. رفع مشکلات مالی و اقتصادی، علمی شدن ورزش، حفظ روحیه پهلوانی ورزشکاران، سالم نگاه داشتن محیط ورزش و توجه به ارزش‌های معنوی و غیرت دینی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت ورزش است.

قاسمی تا کید کرد: از تمامی خانواده ها می‌خواهم فرزندان خود را در اختیار نهادها و سازمان‌های ورزشی و متولی ورزش بگذارند، چرا که مسئولان حاضر در ورزش امانتداران بسیار خوبی برای حفظ و حراست و همچنین تربیت آنها هستند و محیط ورزش بهترین پایگاه برای تربیت و اجتماعی کردن فرزندان آنها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.