آمل- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: به علت عرضه اشتباهی نوع فرآورده نفتی در یکی از پمپ بنزین های شهرستان آمل، این جایگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

پمپ بنزین محمدآباد تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، عباس خلیل پور با اشاره به اینکه این اتفاق در پمپ بنزینی در حدود ۱۰ کیلومتری آمل رخ داده است، افزود: تعدادی از خودروهایی که از این جایگاه سوختگیری بنزین کردند به دلیل  آلودگی خودرو متوقف شدند.

وی علت این اتفاق را سهل انگاری کارگر تخلیه  دانست و اظهار کرد: با بستن سهوی شیلنگ تخلیه نفتکش حامل  نفتگاز به مخزن بنزین جایگاه، باعث آلودگی مخزن بنزین جایگاه شد و به تعدادی خودرو که در حال سوخت گیری بودند صدمه وارد گردید.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ادامه داد: کارگر تخلیه سریعا عملیات تخلیه به مخزن جایگاه را قطع و مدیریت جایگاه با هماهنگی رئیس ناحیه و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، جایگاه را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

خلیل پور با اشاره به اینکه مقدار ۸ هزار لیتر فرآورده نفتگاز وارد مخزن بنزین شد، اضافه کرد: از مخزن آلوده در مجموع ۷۵ هزار لیتر فرآورده توسط نیروهای عملیاتی شرکت تخلیه و به مقصد انبار نفت ساری هدایت شد.

وی یادآور شد: این اتفاق منجر به وارد شدن خسارت به مالکان برخی از خودروهای سواری شد که با هماهنگی انجام شده چند اکیپ تعمیرکار و امدادخودرو در محل پمپ بنزین مستقر و با تخلیه و شستشوی باک خوردروها، نسبت به تعمیرات لازم اقدام گردید.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ادامه داد: همزمان با تخلیه باک خودروها و به منظورپشگیری از احتمال آتش سوزی، چند دستگاه خودروی آتش نشانی نیز در محل این پمپ بنزین مستقر شدند.

خلیل پور تاکید کرد: کلیه خسارات خودروهای آسیب دیده توسط مدیر جایگاه بصورت نقدی پرداخت شد و علاوه بر آن یک باک بنزین سوپر به صورت رایگان تحویل مشتریان گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.