بجنورد- دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی عباس ناصری کاریکاتوریست بجنوردی را به عنوان داور بخش هنری این جشنواره معرفی کرد .

کاریکاتوریست بجنوردی داور جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت: بر اساس این اعلام از آنجا که برخی گرایش های هنری جشنواره دارای زمینه های مشترک هنری و فنی هستند، داوران گرایش های مختلف هنری جشنواره در قالب گروه داوری و متشکل از ٧ نفر از اساتید و کارشناسان مطرح کشوری تشکیل و معرفی شده اند.

ابوالحسن حیدری افزود: عباس ناصری، جلال مقامی، محمدرضا میری، پژمان ابوالقاسمی، محمدرضا دوست محمدی، بهمن عبدی، علیرضا پاکدل داوری آثار دومین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی را برعهده دارند.

وی اذعان داشت: مراحل کارشناسی و داوری آثار پس از پایان مهلت ارسال آثار (١٥ خرداد ماه سال جاری) به شکل تخصصی به انجام می رسد و علاوه بر آثار برگزیده و حائز رتبه، آثار راه یافته به بخش نمایشگاه نیز مشخص می شوند.

گفتنی است؛ نمایشگاه آثار و مراسم اختتامیه و اهداء جوایز نفرات برگزیده در هفته حقوق بشر آمریکایی (٧ الی ١٤ تیرماه) برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.