اهواز_ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: مدارس استان خوزستان هنگام ثبت نام حق دریافت هیچ گونه هزینه ای را ندارند و با موارد مشاهده شده به شدت برخورد می شود.

دریافت هرگونه شهریه هنگام ثبت نام در مدارس خوزستان ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین محمد تقی زاده در جلسه شورای ثبت نام که در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، گفت: اولیا در هنگام ثبت نام فرزندانشان نباید هیچ نگرانی در خصوص شهریه داشته باشند و مداس حق دریافت هیچ وجهی به جز هزینه کتاب و بیمه در زمان ثبت نام را از دانش آموزان ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه تحصیل فرزندان فرهنگیان در تمامی مدارسی که آموزش و پرورش متولی آن می باشد، کاملا رایگان است، گفت: هر دستگاه و ارگانی موظف است بهترین خدمات را به پرسنل خود ارائه دهد و آموزش و پرورش خوزستان نیز در همین راستا شهریه و هزینه کلاسهای فوق  برنامه را در مدارسی نظیر نمونه دولتی، شاهد و ... از فرزندان فرهنگیان دریافت نمی کند.

تقی زاده همچنین با اشاره به شروع ثبت نام و نقل و انتقال فرهنگیان اظهار کرد: تمامی بخش ها در  آموزش و پرورش باید به عملکرد مطلوب در این حوزه ها کمک کنند و نقش ارزیابی عملکرد نیز در این خصوص از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اظهار اینکه پروژه مهر نیز یکی از مهمترین برنامه هایی است که باید تا قبل از بازگشایی مدارس به آن پرداخته شود، گفت: در پروژه های مهر باید با تدوین دستورالعمل های اختصاصی  برنامه ریزی های منسجمی  برای آغاز به کار مدارس صورت بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین  سامان دهی نیروی انسانی را نیز لازم و ضروری برشمرد و بر استفاده بهینه از نیروها در آموزش و پرورش تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.