رشت- دبیر جشنواره ملی مطبوعات مبارزه با مفاسد اقتصادی از کاندیداتوری سه شهر رشت، لاهیجان و انزلی برای میزبانی این جشنواره سراسری خبر داد.

رشت، لاهیجان و انزلی کاندیدای میزبانی جشنواره ملی مطبوعات شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، امیرحسین بازیار صبح سه شنبه در نشست اعضای دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: این جشنواره امسال به میزبانی سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه شهر انزلی، رشت و لاهیجان کاندیدای میزبانی جشنواره مذکور است، افزود: بررسی‌ها برای تعیین میزبان نهایی از بین این سه شهرستان و دو شهرستان دیگر ادامه دارد و تیرماه شهر میزبان این جشنواره به صورت رسمی اعلام می‌شود.

دبیر جشنواره ملی مطبوعات با اشاره به قائم مقامی محسن جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: پوستر این جشنواره در تهران و با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و رئیس مجمع عالی بسیج و جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های مرکز و 300فعال رسانه‌ای از سراسر استان‌ها رونمایی شد.

بازیار با اشاره به رونمایی از پوستر فراخوان جشنواره مذکور همزمان با عید ولادت نیمه رمضان، تصریح کرد: این نشست در رشت و به میزبانی اصحاب رسانه گیلان برگزار می‌شود.

به گفته وی، پیگیری منویات مقام معظم رهبری در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی از مهمترین اهداف جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.