اراک-امام جمعه فرمهین گفت: ۱۵ خرداد سرچشمه جوشان انقلاب اسلامی است و می‌طلبد که ابعاد مهم این قیام برای نسل جوان تبیین شود.

حضرت امام(ره)اسوه فضائل اخلاقی/ ابعاد مهم قیام ۱۵ خرداد برای نسل جوان تبیین شود

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از فراهان خبر، جلسه هماهنگی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فراهان با حضور مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه فرمهین برگزار شد. محمد مهدی فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در این جلسه گفت: امام خمینی‌(ره) درس عدالت‌خواهی، مبارزه با ظلم و ستم و استکبار، خوب زیستن و خوب زندگی کردن را به ما آموختند، افتخار و سربلندی امروز ما به واسطه وجود امام خمینی‌(ره) بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی‌(ره) برای نسل امروز الگو و اسوه همه فضایل اخلاقی هستند، تصریح کرد: تجلیل از امام (ره) تجلیلی از همه خوبی‌هاست.

فیض کرمیان با بیان اینکه امسال این مراسم با ماه مبارک رمضان مقارن شده است، گفت: بهره‌گیری از معنویات این ماه پر برکت فرصتی است که در راستای تبیین زندگی و سیره امام خمینی‌(ره) گام برداشته و از این فرصت بهره‌مندشویم.

امام جمعه فرمهین با بیان اینکه مراسم و برنامه‌های این ایام با سمت و سوی تبیین زندگی و سیره امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود، گفت: در شهرستان فراهان برای روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه مراسم گرامیداشت برگزار می‌شود این مراسم در شب ۱۴ و ۱۵ خرداد در مسجد جامعه فرمهین و امامزاده ذلف‌آباد فراهان با حضور مردم ولایتمدار و عاشقان خمینی کبیر و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۵ خرداد و بیان حساسیت‌ها برای این مناسبت مهم تاریخی ضروری است چراکه ۱۵ خرداد سرچشمه جوشان انقلاب اسلامی است. فیض کرمیان با بیان اینکه ۱۵ خرداد را نباید دست‌کم بگیریم، گفت: نوجوانان باید از ۱۵ خرداد درس بیاموزند و درباره آن کنکاش و مطالعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.