زنجان- عضو هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: به احتمال بسیار زیاد و با تصمیم این هیأت بازشماری ۱۰ تا ۲۰ درصد آرای انتخابات شورای شهر زنجان در دستور کار قرار گیرد.

احتمال بازشماری ۱۰ تا ۲۰ درصد آرای انتخابات شورای شهر زنجان وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمد عزیزی با اشاره به وعده‌های دولت در زمان انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: در  این رابطه باید به دولت فرصت داده شود.

وی در ادامه با اشاره به نتایج انتخابات شورای شهر زنجان، اضافه کرد: باید در رابطه با انتخابت شورای شهر زنجان به یک جمع‌بندی نهایی رسیده شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد بخشی از صندوق‌های آرای انتخابات شورای شهر زنجان که تا ۱۰ تا ۲۰ درصد است، بازشماری مجدد می‌شود.

عزیزی با تاکید بر اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی محرز نشده است، ابراز کرد: بازشماری احتمالی آرا برای رسیدگی به اعتراضات انجام خواهد  شد.

وی با بیان اینکه بازشماری احتمالی آرای صندوق‌های رای انتخابات شورای شهر زنجان در راستای عدم تضییع حقوق کاندیداها و مردم انجام  می‌شود، گفت: به احتمال بسیار زیاد هیأت عالی نظارت انتخابات استان زنجان به نتیجه بازشماری بخشی از آرا برسد.

عضو هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان خاطرنشان کرد: جلسه نهایی بررسی بازشماری آرای انتخابات شورای شهر طی همین روزها تشکیل می‌شود.

عزیزی با تاکید بر اینکه با تجمع هیچ کاری پیش نمی‌رود، تصریح کرد: اعتراضات باید از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه نظر من به عنوان یکی از عضو هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان بازشماری مجدد بخشی از انتخابات شورای شهر است، افزود: شمارش انجام و اگر با آرای پیشین مغایرت داشت، کار در مرحله بعدی دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.