شهرکرد-مدیر عامل شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری در بازدید شهرستانی خود، از شرکت گاز شهرستان فارسان از بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و روستایی این شهرستان با ضریب نفوذ ۹۹.۵ درصدی از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

۲۵ شهر و روستای  شهرستان فارسان از گاز طبیعی بهره مند شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیامک حیدری گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده کار گازرسانی به شهرستان فارسان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و تمامی  شهرها و روستاهای  شناسنامه دار این شهرستان  از این نعمت الهی برخودار شده اند.

 وی تعداد مشترکین در این حوزه را ۲۹۷۹۶ مشترک اعلام کرد و گفت : شهرستان فارسان در زمره شهرستان های سبز استان قرار دارد .

وی تصریح کرد : بزرگترین پروژه گازرسانی استان در  شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در حال اجراست  که پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۷ تعداد ۲ شهر و ۲۴ روستا به شهرها و روستاهای گازدار استان اضافه شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه گفت :با توجه به این که پوشش گازرسانی در شهرستان فارسان به مرز حداکثری رسیده است همه کارکنان در تمامی رده های سازمان  می بایست با همکاری  بالاخص واحدهایی که  بیشتر با ارباب رجوع مواجه می باشند زمینه خدمت رسانی مطلوبتر برای مردم استان را  فراهم کنند.

 حیدری راه اندازی سامانه C.R.Mسامانه ارتباط با مشتریان  را در همین راستا و در جهت تکریم مردم استان عنوان کرد و از نواحی تابعه خواست در اعتلای این سامانه تلاش حداکثری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.