گیلان- مراسم تشییع پیکر مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار فقید گیلان با حضور مسئولین استانی و مردم روزه دار در رشت برگزار شد.

پیکر استاندار فقید گیلان در رشت تشییع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیکر مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار فقید گیلان صبح چهارشنبه ۱۰ خردادماه راس ساعت ۱۰ صبح بر روی دستان مسئولین و مردم روزه دار استان از میدان فرهنگ به سمت میدان شهدای ذهاب رشت (شهرداری) تشییع و برای خاکسپاری به چابکسر انتقال داده شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر مهندس قهرمانی عصرچهارشنبه راس ساعت ۱۶ نیز از مسجد بازار چابکسر به سمت امامزاده ابوجعفر ابیض میانده چابکسر برگزار می شود.

روح‌الله قهرمانی چابک متولدسال  ۱۳۳۶در شهرستان چابکسر بود، وی استاندار گیلان در دولت نهم و دهم و سفیر کبیر ایران(سفیر تام‌الاختیار)در کشور کویت بوده است.

مهندس قهرمانی چابک تا قبل از استانداری مسئولیت پروژه های ملی عمرانی و اقتصادی بزرگی را در استان های فارس، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، مازندران، شرکت ملی نفت ایران، مناطق آزاد و... را بعهده داشت و به ویژه در امور اجرایی مجرب و دارای دیدگاه های سازنده و خلاقی بوده است. از این منظر وی در میان استانداران دیگر در کشور و گیلان کارنامه ویژه تری دارد.

گفتنی است، روح‌الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان صبح روز سه شنبه در سن ۶۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.