رشتخوار -امام جمعه موقت رشتخوار با بیان اینکه تداوم انقلاب به معنی زنده نگه داشن آرمانهای امام راحل است، اظهار کرد: برگزاری هرچه باشکوه تر آئین ۱۴ خرداد بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب است.

تداوم انقلاب، زنده نگاه داشن آرمان های امام راحل است

حجت الاسلام محمد رضا حسین زاده در خطبه های نماز جمعه درمصلی علی ابن ابی طالب(ع) در جمع روزه داران رشتخواری با عرض تسلیت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام  ره گفت:ب ا بازخوانی حقیقی ابعاد انقلاب می توان فرصت ها، آسیب ها، نقاط قوت و ضعف ها را شناخت و با این بازخوانی ماهیت حقیقی انقلاب اسلامی مشخص می شود.
وی  با اشاره به اهداف امام خمینی ره که گسترش اسلام؛ توجه وخدمت به مردم در جمهوری اسلامی  بوداظهار داشت:بحث توجه  و خدمت به مردم مهمترین و پر تکرار ترین سخن امام راحل ره بود که مسئولان هم باید برای اشتغال و رونق تولید و باز شدن گره  مشکلات مردم باید بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه موقت  رشتخوار با اشاره به مکتب سیاسی امام خمینی ره اظهار داشت:امام خمینی ره پاسداری  از ارزش ها اسلامی را سر لوحه کار خود قرار داده بود اما امروز متاسفانه عده ای از مسئولان به این ارزش ها بها نمی دهند که چنین افرادی لیاقت خدمت به نظام را ندارند.

وی با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت امام خامنه ای در نوع خود بی نظیر است، اضافه کرد: حضرت امام خامنه ای همانند خورشیدی درخشان توانستند جانشین مناسبی بجای بنیانگذار کبیر انقلاب باشند و دشمنان در مقابل بصیرت و اقتدار و شجاعت رهبر معظم انقلاب دچار ترس شده اند و به این موضوع اعتراف کرده اند.

حجت ا لاسلام حسین زاده با اشاره به تایید انتخابات ریاست جمهوری  خاطر نشان کرد: امید واریم رییس جمهور منتخب به شعارهایی که داده اند عمل نمایند و راه گشای مشکلات موجود در جامعه باشند.

وی با ذکر این که پیروز انتخابات مردم و مقام معظم رهبریند گفت:کسانی که از مقام معظم رهبری حرف شنونی نداشته باشند از سوی مردم  طرد خواهند شد.

امام جمعه موقت رشتخوار همچنین با اشاره به واقعه تاریخی ۱۵ خرداد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(س) این روز را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کردند و برهمین اساس این روز در شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

حجت الاسلام حسین زاده گفت:  سخنرانی امام راحل در ۱۳ خرداد ۱۳۴۲ زمینه را برای شکل‌گیری واقعه ۱۵ خرداد فراهم کرد و این روز نیز از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی گفت: خدمتی که بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به ایران کردند در طول تاریخ ایران بی نظیر است و مردم این سرزمین همواره قدرشناس نعمت بزرگ ولایت فقیه هستند.
وی بیان کرد: تنها با محوریت ولایت فقیه است که می توان در مقابل حوادث و مسائل بزرگ و حساس پیش رو مقتدرانه ایستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.