خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

ردپای «آیت‌الله مایک»  در «سیا»

قدس/ نیویورک تایمز می نویسد: مایک دآندریا- که پیش‌تر مسئول نظارت بر «شکار بن لادن و حملات بهپادهای آمریکایی در افغانستان» بود- راهبری عملیات‌های سازمان "سیا" را در ایران عهده‌دار شد. پیشینه او در افغانستان و گرویدن او به اسلام، لقب‌ «شاهزاده تاریکی» و «آیت‌الله مایک» را برای وی دست و پا کرده است. ردپای وی در شهادت عماد مغنیه نیز دیده می‌شود. این انتصاب بیانگر «رویکرد تهاجمی‌تر» ‌ دولت آمریکا نسبت به ایران است.

گزک به دست دولت ندهید

مهر/ الیاس نادران- نماینده پیشین مجلس- در نامه ای به حجت الاسلام نبویان از وی خواست سهو لسان خود را درباره تعهد وزیر خارجه به تحویل فرمانده سپاه قدس به آمریکا- براساس FATF- اصلاح کند و گزک به دست دولت ندهد.

مذاکرات را منتشر کنید

خبرنگار/ سید عباس صالحی- معاون فرهنگی وزیر ارشاد- در توییتی خواستار انتشار مذاکرات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سند جنجالی ۲۰۳۰ شد. به گفته وی، این کار برعهده دبیرخانه شوراست و اعضا اجازه انتشار مفاد جلسه را ندارند.

پیام مخفی برای روس ها !

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته نشریه هیل، هیلاری کلینتون در واکنش به انتشار واژه نامفهوم «covfefe» در توییت ترامپ، گفت: من فکر می‌کردم این واژه یک پیام مخفی برای روس‌ها است! شما یک مقام بلندپایه نیستید تا بدانید covfefe به چه معنی است!

ترامپ و حلقه نزدیکان

مهر/ پولیتیکو نوشت: شان اسپایسر- سخنگوی کاخ سفید- درباره واژه covfefe که ترامپ ابداع کرد، مدعی شد: اشتباه تایپی نبوده و تنها ترامپ و شمار کمی از نزدیکانش معنی آن را می دانند.

هک سایت العین

عصرایران/ در پی اهانت بازیکنان العین امارات به ملت ایران درپی باخت استقلال تهران، سایت این باشگاه هک شد. یک هکر در این سایت عبارت «خلیج همیشگی فارس» را نوشت و افزود: بی احترامی به ایران بی پاسخ نمی ماند.

نفی آینده

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش خبرگزاری فرانسه، اوباما تصمیم ترامپ در خروج از توافق آب و هوایی پاریس را «نفی آینده» برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.