بیرجند-استاد حوزه و دانشگاه گفت: جریان تحریف بزرگترین خطری است که انقلاب ما و راه امام (ره) را تهدید می کند که این تحریف توسط ۶ طایفه از قبیل دشمنان خارجی، دشمنان داخلی، رفاه زدگان، اصلاحات و روشنفکران علم زده دنبال می‌شود.

جریان تحریف بزرگترین خطری است که انقلاب ما و راه امام (ره) را تهدید می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی شامگاه شنبه در مراسم  گرامیداشت  ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در جمع عظیم مردم درحسینیه جماران شهرستان بیرجند: با بیان اینکه جریان تحریف بزرگترین خطری است که انقلاب ما و راه امام(ره) را تهدید می‌کند اظهار داشت: امروز دشمن با پروژه تعامل در پی نفوذ از طریق گفتمان و مذاکره است که پروژه فوق العاده خطرناکی است.

وی گفت: بیست و هشتمین سالگرد رحلت فقیه مجاهد و عارف حماسه آفرین فرصت مناسبی است تا همه کسانی که به امام (ره) ارادت دارند در اجتماعات کوچک و بزرگ جمع شوند و احترام، ارادت، علاقه و محبت خود را نسبت به عظیم شان(ره) اعلام کند.

وی افزود: سالگرد رحلت امام (ره) فرصت مناسبی برای اینکه همه انقلابیون، انسان‌های مجاهد، مبارزه و متعقد به راه، خط و مکتب امام (ره) جمع شوند و با راه و مکتب امام(ره) به ویژه خلف صالح و شایسته آن حضرت، مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت کنند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: سالگرد امام(ره) شاید طلایی‌ترین فرصت باشد برای همه انسان‌هایی که عاشق کمال، فضیلت، رشد، تعالی و بالندگی هستند با یک ابر مرد و انسان مجاهد، عارف حماسه آفرین شناخت بیشتری پیدا کند.

حسینی اراکی بیان کرد: شاید هیچ زمانی مانند حال حاضر ضرورت معرفت، شناخت، راه، مکتب، اصول و شاخص‌های و مکتب امام(ره) وجود نداشته باشد و امشب با معرفت افزایی و اراده افزایی به راه و مکتب امام (ره) اندیشیده شود.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند که " امام (ره) نقش راه ملت ایران، نهضت و انقلاب مقدس است"و اگر ما بخواهیم این حرکت استمرار یافته و به اهداف و آرمان های امام (ره) نائل شویم یقینا بدون این نقشه راه به جایی نخواهیم برد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما باید با همه اندیشه‌ها، علایق، گرایش‌ها، رفتار، کنش ها و واکنش هایمان را با امام(ره) تنظیم کنیم.

حسینی اراکی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) یک مقیاس و مکتب امام(ره) یک سنجش است بیان کرد: اگر از روی عمد و غفلت راه، خط و مکتب امام خمینی(ره) را فراموش کنیم همانند دریانوردی که در درون دریا قطب نما خود را گم کرده است راه را گم و سرگردان و به هر طرفی کشیده خواهیم شد.

وی افزود: هر کسی راه و خط امام (ره) را ندارد یقینا بداند کارش به انحراف کشیده و از مکتب امام(ره) خارج و پشت به امام(ره) خواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) در یک جمله به عنوان ابد صالح، مجاهدمبارز و انقلابی بوده است، اظهار داشت:  امام خمینی(ره) یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود و مکتبی بنیانگذاری کرد که این مکتب، انقلاب، اسلام علوی ناب که آرزوی همه ائمه اطهار بوده است در گستره این کشور و خارج از آن حاکم  است.

حسینی اراکی بیان کرد: زمانی که دشمنان این حاکمیت را مشاهده کردند با شخص امام (ره) مشکل ندارند و امروز اگر تمام دشمنان اسلام، غرب، شرق، آل‌سعود و سلطنت طلبان با انقلاب و راه امام (ره) در ستیز هستند به سبب شخص نیست بلکه هدف مکتب امام است، مکتبی که مبارزه و دشمنی با ظالمان و دفاع از مظلومان  را بنیان گذاشته است.

وی افزود: بزرگترین هدف دشمن از بین بردن این مکتب است که در این راستا با به راه انداختن جنگهای سخت، ترور شخصیت ها، محاصره اقتصادی و فشارها از هیچ کاری فروگذاری نکرده اند اما به این نتیجه رسیده اند که امام خمینی (ره) را نمی توانند از دل و مغز انسان‌های متدین و انقلابی جدا کند چون امام (ره) با گوشت و پوست این انسان ها عجین شده است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بنابراین دشمنان یک نقش فوق العاده وحشتناک و خطرناک از زمان امام (ره) و بعد از رحلت امام خمینی(ره) به راه انداخته‌اند که این جریان توسعه یافته و امروزه به حد اعلاء خود رسیده است و اگر همه احاد جامعه در برابر این ظلم و جریان ایستادگی نکنند ممکن است به هدف و دسیسه شومی که راه انداخته‌اند برسند.

حسینی اراکی بیان کرد: این جریان تحریف شخصیت امام خمینی(ره) که در این جریان دشمن با استفاده از رسانه‌ها، نهادها، تبلیغات و ابزاری که دارند برای جامعه امروزی ما امام (ره) را از چهره واقعی و اصول و بنیادهای حقیقی که دارد دور کند و یک انقلاب قلابی و بدل را رو و چهره جدیدی از انقلاب و مکتب جدیدی به سلیقه خود بسازند.

وی افزود: جریان تحریف بزرگترین خطری است که انقلاب ما و راه امام (ره) را تهدید می کند که این تحریف توسط ۶ طایفه از قبیل دشمنان خارجی، دشمنان داخلی، رفاه زدگان، اصلاحات و روشنفکران علم زده دنبال می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: این تحریف در چند مرحله صورت می گیرد که ابتدا سعی دارند دشمنان انقلاب و راه امام را مصادره سپس ایجاد شک تردید در راه و خط امام ایجاد کند و تغییر فرهنگ و نهادهای فرهنگی جامعه را ترویج و رفاه طلبی را در جامعه توسعه دهند.

حسینی اراکی بیان کرد: در فتنه ۸۸ شاهد بودیم که دشمنان انقلاب دیگر در صدد تحریف راه امام نبودند بلکه یک انتقام از امام (ره) بود که با بصیرت، آگاهی و هوشمندی مردم همیشه در صحنه و پیروی از ولایت فقیه نتوانستند به هدف خود برسند و مردم در ۹ دی‌ماه همان سال پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان و دست نشانده‌های آن دادند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: اما دشمن همچنان پروژه امام زدایی، پروژه تحریف امام (ره) در قالب یک پروژه خیلی خطرناک دنبال می‌کند.

 وی تصریح کرد: مسئولان ما، اساتید حوزه، دانشگاه ها، هنرمندان، زنان و مردان ایمانی باید بدانند که تنها راه از بین بردن انقلاب، راه و خط امام (ره) ایجاد انحراف است که امروز دشمن با پروژه تعامل که در پی آن نفوذ از طریق گفتمان و مذاکره است وارد شده که پروژه فوق العاده خطرناکی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.