بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: اختلاف پاشنه آشیل بروز مشکلات در شورای اسلامی شهر است.

اختلاف، پاشنه آشیل مشکلات در شورای شهر است/گلوگاه‎های فسادخیز در شهرداری بروجرد بسته شوند

به گزارش قدس آنلاین، علی کورانی‎فر امشب در دیدار با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد اظهار کرد: تجربه نشان داده است که هر جا اختلاف در شورای شهر جرقه زده و شعله گیرد، آن شورا شورای کارآمدی نخواهد بود.

وی انتخاب هیئت رئیسه را گام اول در فعالیت اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان و تاکید کرد: این گام باید محکم برداشته شود.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید منافع مردم را بر منافع خود ترجیح دهند، بیان کرد: همچنین در انتخاب شهردار نباید به گرایش سیاسی افراد توجه شود، بلکه باید فردی به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شود که به دنبال رفع مشکلات شهری، نظافت و مبلمان، رفع معضل سد معبر و چاره‎اندیشی برای معضل ترافیک باشد.

کورانی‎فر ادامه داد: فردی به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شود که خوش سلیقه و خوش فکر بوده و به دنبال جذب و جلب بیش از پیش مشارکت سرمایه‎گذاران و فعالان بخش خصوصی در اجرای پروژه‎های عمرانی و خدماتی باشد.

وی با اشاره به اینکه ساختار شهرداری بروجرد ساختار معیوبی است، تاکید کرد: باید درو و نسخه شفابخشی برای ساختار بیمار و معیوب شهرداری بروجرد تجویز شود که در کوتاه مدت اثربخش باشد، از سویی شفاف‎سازی در درآمدهای شهرداری  و شناسایی نقاط فسادخیز یکی دیگر از اولویت‎‎های کاری در شورای پنجم است.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه گلوگاه‎های فسادخیز در شهرداری باید بسته شوند، خاطر نشان کرد: از سویی باید به دنبال زایش و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بود و در این راستا باید با پهن کردن فرش قرمز زیر پای سرمایه‎گذاران آنها را به سمت سرمایه‎گذاری سوق داد.

کورانی‎فر خطاب به منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: در این شهرستان نگران می‎گویند، می‎گویندها نباشید، از طرفی راه تعامل و مذاکره با مدیران شهرستانی و استانی را انتخاب کنید، نه راه تقابل و مقابله را.

وی بر ضرورت استفاده اعضای شورای اسلامی شهر از ظرفیت نمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید و تصریح کرد: از ظرفیت رسانه‎ها کمک بگیرید که در این صورت رسانه‎ها در کاری که پیش روی دارید، به شما کمک می‎کنند.

فرماندار بروجرد در ادامه به برخی مشکلات شهر بروجرد اشاره و اظهار کرد: اعضای شورای پنجم به موضوع ترافیک ورود جدی داشته باشند، همچنین ساماندهی دستفروشان و استقرار آنها در مکان‎های تعریف شده موضوع اولویت‎دار دیگری است که معضل سد معبر را حل می‎‎کند.

کورانی‎فر تاکید کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح میدان امام که قرارگاه خاتم‎الانبیاء مجری اجرای آن است، باید تعیین تکلیف شود و در صورتیکه این پروژه اولویت محسوب نمی‎شود،  پروژه‎های اولویت‎‎دار دیگری برای اجرا تعیین شوند.

وی بر ضرورت راه‎اندازی بخش پیش سرد دام‎ سنگین کشتارگاه بروجرد تاکید و بیان کرد: نباید فراموش کرد که در شهرستان بروجرد ظرفیت‎ها و قابلیت‎های فراوانی وجود دارند که فرصت‎های خوبی برای یک شهردار تلقی می‎شوند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: شهردار منتخب اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد باید با برخورداری از توان و ذوق مدیریتی امکان استفاده از ظرفیت‎های موجود را در جهت ایجاد درآمد برای شهرداری و توسعه و پیشرفت شهر بروجرد فراهم آورد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.