ساری- رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین و روان در محور کرج ـ چالوس گفت: وضعیت ترافیک در محور سوادکوه پرحجم و روان است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مازندران/ هراز و کندوان یک‌طرفه شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محور هراز پرحجم و روان و به صورت مقطعی نیمه سنگین و روان است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و روان در محور کرج ـ چالوس، اضافه کرد: همچنین وضعیت ترافیک در محور سوادکوه به صورت پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: آمد و شد خودروها در محور سمنان ـ مازندران نیز به صورت عادی و روان است.

این مسؤول با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود، افزود: محور هراز از ساعت 16 و محور کندوان از ساعت 17 یک طرفه اعلام می شود و این محدودیت تا ساعت 23 امشب ادامه دارد.

قدمی با بیان اینکه با توجه به مسافرانی که وارد مازندران شدند توصیه ما این بوده که سفر خود را به بعدازظهر و شب موکول نکنند، تصریح کرد: در صورتی که فرصتی دارند سفر خود را به فردا موکول کنند تا درگیر ترافیک طولانی نشوند.

وی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه هنگام رانندگی، خاطرنشان کرد: دلیل بیشتر تصادفات عدم رعایت سرعت مجاز و ارتکاب تخلفات حادثه ساز بوده که توصیه ما به رانندگان این است همواره با توجه به توصیه های رانندگی سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به صورت شبانه‌روزی آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.