بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اندیشه‌های امام خمینی (ره) سرمایه‌ای است که باید در جامعه ترویج شود.

اندیشه‌های امام خمینی (ره) سرمایه‌ای است که باید در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح سه شنبه در جمع فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امام خمینی(ره) میراثی گرانبها برای ایران است بیان کرد: اندیشه‌های امام سرمایه‌ای است که باید در جامعه ترویج شود و انقلاب اسلامی بسیار قدرتمند بوده و در دنیا حرف اول را می‌زند.

وی یادآور شد: هنوز برخی‌ها بر این باورند که اگر افرادی با چند رأی انتخاب شوند احساس پادشاهی می‌کنند اما غافل از اینکه دوران پادشاهی در کشور تمام شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: باید مجموعه‌ای از همه اقشار جامعه تشکیل شود و بیانات و سخنان مقام معظم رهبری را پیاده سازی کنند و این مجوعه باید از کسانی باشد که شعور انقلابی داشته و شعار انقلابی دهند و تا پای جان برای احیا و اجرای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کنند.

عبادی به دهه ۶۰ اشاره کرد و افزود: در آن دهه کشور تازه انقلاب کرده بود و در یک شرایط تحول بود که بالغ بر ۱۷ هزار از بهترین افراد جامعه ترور شدند و با تحریمی که در آن زمان همراه با فقر و ناتوانی بود و حتی قدرت تولید سیم خاردار در کشور را نداشتیم اما توانستیم با همکاری و تلاش مردم و مسئولان بر همه مشکلات غلبه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به باور برخی از افراد جامعه، چالش با دشمن هزینه دارد و این در حالی است که سازش با دشمن هزینه بیشتری دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه شاهد هستیم که دشمن با عناصر سازش خود در کشورهای مختلف چه می‌کند تصریح کرد: متاسفانه با وجود این شرایط برخی با سرفصل‌های گوناگون ارزش‌ها را ضدارزش و ضد ارزش‌ها را ارزش قرار می‌دهند.

عبادی با بیان اینکه امروزه بیگانه تلاش می‌کند تا مردم را از شعور دور نگه داردگفت: ملت ایران توانسته است با رهنمودهای امام (ره) بر مشکلاتی چون تحریم، فقر و ترور شخصیت‌ها پیروز شود.

وی یادآور شد: در دوران گذشته ملت ایران خشونت‌های زیادی را از کمونیسم و لیبرالیسم مشاهده کرده و در آن شرایط سخت با ویژگی‌ها و جاذبه‌های‌ شخصیتی و مبنایی امام (ره) در برابر تمام این سختی‌ها و مشکلات مقاومت کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: کوتاهی در پیاده کردن آرمان‌های انقلاب باعث اتهام به نظام می‌شود.

عبادی بیان کرد: ۳۸ سال است که به مشکلات درونی خودمان گرفتار هستیم و اگر دولت مردان بیش از این در پیاده کردن آرمان‌های انقلاب کوتاهی کنند نظام متهم به ناکارآمدی می‌شود و این در حالی است که نظام یک سیستم بوده و اجرا کننده نیز مسئول است اما با این رویه آبروی نظام در خطر می‌افتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.