بیرجند- مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی از بازگشایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این نمایشگاه چهارشنبه ۱۷ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها بین‌المللی بیرجند بازگشایی می شود.

یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی بازگشایی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمد محبی ظهر سه شنبه در جلسه برنامه‌ریزی یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم از تخفیف ۴۰ درصدی کتاب و نرم افزار در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم علاوه بر بخش‌های نشر مکتوب و نرم‌افزار شامل بخش‌های جانبی از قبیل، هنرهای تجسمی، نمایشی، نهادها و موسسات، آموزش، پژوهش، عفاف و حجاب، کودک و نوجوان، مشاوره و گفتگوهای قرآنی و همچنین آموزش نابینایان خواهد بود.

وی یادآور شد: امسال در ماه مبارک رمضان، فعالیت‌های قرآنی متعددی در دستور کار قرار دارد و رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری برنامه‌های قرآنی با عنوان جشن رمضان خواهد بود.

مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی اظهار داشت: این نمایشگاه با شعار "قرآن، اخلاق و زندگی" ۱۷ تا ۲۴ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می شود.

محبی با اعلام اینکه بیش از ۷۰ برنامه در قالب جشن رمضان در این استان برگزار می‌شودخاطرنشان کرد: برپایی ۸ نمایشگاه قرآن در مرکز استان و شهرستان‌ها، برگزاری ۱۶ محفل قرآنی و برگزاری ۱۵ نشست علمی با حضور اساتید استانی و اساتید مدعو از خارج از استان با موضوعات قرآن، عترت و سبک زندگی از جمله این برنامه‌هاست.

محبی با بیان اینکه شب شعر در قالب جشن رمضان در ۱۱ شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: همچنین با همکاری صدا و سیمای خراسان جنوبی مسابقه قرآن و نهج‌البلاغه را نیز خواهیم داشت که در این مسابقه هر شب دو نفر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.