خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

مرا با ترامپ تنها نگذار!  

ایسنا/ به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، رئیس پیشین اف‌بی‌آی پس از دیدار خصوصی‌اش در ماه فوریه با رئیس‌جمهورآمریکا ‌به دادستان کل گفته بود که او را دیگر هرگز با ترامپ تنها نگذارد! کومی دیدار خصوصی با ترامپ را نامناسب نامیده بود.

آن ها بروند استراحت ...

عصرایران/ مصطفی کواکبیان- دبیر کل حزب مردم‌سالاری- در یک همایش گفت: باید با کسانی که در انتخابات، دولت را همراهی نکردند خداحافظی شود. همچنین نباید وزیر بالای شصت سال داشته باشیم. آنها باید بروند استراحت کنند.

شگفت زدگی خبرنگار سی ان ان

فردانیوز/ فردریک پلایتگن- خبرنگار سی ان ان- با حضور در برنامه زنده این شبکه در لندن گفت که انجام حمله تروریستی در تهران به شدت عجیب است. وی گفت که ساختمان مجلس ایران به شدت فضای امنیتی دارد.

افشاگری نامه‌ یک داعشی

تسنیم/ پس از بازداشت یک سرکرده داعش، نامه‌ای به آسوشیتدپرس رسید که نشان می دهد اختلاف پیکارجویان ازبک و گروه‌های پاکستانی داعش که به سازمان اطلاعات ارتش پاکستان (آی. اس. آی) نزدیک هستند، بشدت افزایش یافته است. این نامه را «معاویه ازبکستانی» امضا کرده است.

جماعت موبایل به دست

فردا/ درپی حمله تروریستی در تهران، شماری از هموطنان برای تماشای درگیری تروریست‌ها و نیروهای امنیتی در مجلس تجمع کردند!  پلیس بارها از مردم خواسته بود تجمع نکنند.

لباس ارزان ایوانکا

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش  وبسایت "نیوز"، ایوانکا- دختر رئیس جمهور آمریکا- که به تجمل‌گرایی شهرت دارد، این بار با یک لباس ارزان قیمت ۳۵ دلاری از خانه اش در واشنگتن دی سی خارج شد. این مسئله جنجال راه انداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.