بردسکن- امام جمعه بردسکن بر جدی گرفتن هشدارها و توصیه های مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: فرمایشات معظم له بایددر همه حوزه ها فصل الخطاب مدیران قرار بگیرد.

 فرمایشات مقام معظم رهبری در همه حوزه ها باید فصل الخطاب مسئولان قرار بگیرد

به گزارش قدس  آنلاین ،حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود: اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری می تواند نجات بخش کشور در همه حوزه ها باشد نه اینکه عده ایی در مقابل فرمایشات معظم له زاویه بگیرند.

وی به اقدام تروریستی تهران اشاره  و ضمن تسلیت شهدای این حادثه گفت: دشمنان از ماهها قبل به دنبال چنین حرکتی بودند که با تدابیر امنیتی و هوشیاری نیروها موفق نشدند.

وی عنوان کرد:  دشمنان و بدخواهان نظام قصد داشتند نقاط حساس و مهم کشور را مورد هدف قرار دهند  که  در این حادثه به تعبیر فرمایشات مقام معظم رهبری  با چند ترقه بازی   می خواستند فضای کشور  را ناآرام جلوه دهند که با حضور به موقع  نیروهای امنیتی کشور اقدام آنها به دو مرکز مهم و نماد مردم سالاری دینی  در نطفه خفه شد.

امام جمعه بردسکن خطاب به کسانی که  دم  از مذاکره با  دشمنان را می زنند گفت:  دشمنانی که به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام (ره) رحم نمی کنند فردا کاخ شما را نیز ویران خواهند . 

حجت الاسلام  امینی افزود:  مذاکره کنندگان  با امضاء برخی اسناد باعث افزایش تحریم ها علیه ایران نشوند و طوری اقدام کنند که مورد نظر و تایید مقام معظم رهبری باشد.

وی به سند ۲۰۳۰  اشاره کرد و گفت:  دشمنان در این سند استقلال کشورمان را مورد هدف قرار داده اند و فرمایشات معظم له دراین رابطه باید فصل الخطاب همه کسانی که با عملیاتی کردن این سند موافق هستند قرار بگیرد.

امام جمعه بردسکن بحث نفوذ را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر مقام معظم رهبری در بحث نفوذ تاکید دارند باید همه متولیان آن را سرلوحه کار خود قرار دهند تا دشمنان نتوانند  در بدنه دستگاهها رسوخ پیدا کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن  لیالی قدر گفت:  مدیران باید در حوزه کاری خود با استقامت و با بیان حق در مقابل جبهه کفر ایستادگی کنند و مواظب  ترفندهای شیطنت آمیز دشمنان  باشند تا تاریخ دوران  حضرت علی (ع) تکرار نشود.

 وی در بخش دیگری از مطالبش  از حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  و شهدای ۱۵ خرداد در شهرستان  تقدیر کرد و براستفاده از فضای معنویت ماه رمضان به ویژه شب های قدر تاکید کرد.

وی همچنین با تبریک ولادت با سعاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ره) بر هرچه بهتر برگزار شدن مراسم جشن و سرور این امام در سطح مساجد و تکایای شهرستان تاکید کرد.

وی عنوان کرد: به همین مناسبت مراسم  محوری جشن و سروری امشب بعداز نماز مغرب و عشاه در محل مسجد و حسینیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان برگزار می شود.

وی برانفاق کردن و کمک به نیازمندان و محرومان  را دراین ماه مورد تاکید قرار داد و گفت: در آستانه هفته اکرام و ایتام قرار داریم که می طلبد توجه ویژه ای به ایتام و نیازمندان  داشته باشیم.  امام جمعه بردسکن با اشاره به گرمای بیش از حد هوا  از خانواده ها خواست در مصرف آب صرفه جویی لازم را داشته باشند تا با قطع یا افت فشار آب در شهرستان مواجه نشویم.

 حجت الاسلام امینی  بر توسعه اماکن زیارتی در عتبات عالیات تاکید کرد و از مردم خواست در شب  های قدر  برای این مهم نیز مشارکت داشته باشند.

وی  تعهد امسال شهرستان بردسکن برای توسعه عتبات عالیات را ۷۰ میلیون تومان اعلام کرد  و از مردم خواست  در این امر مهم  مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.