جغتای- امام جمعه جغتای گفت: حادثه تروریستی تهران در حد یک عملیات تبلیغاتی بود و ازنظر نظامی وعملیاتی ارزش چندانی نداشت

حادثه تروریستی تهران در حد یک عملیات تبلیغاتی بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازجغتای، حجت الاسلام علی اکبر موحدی پوردر خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شدبا اشاره به ولادت امام حسن مجتبی (ع) و اهمیت توجه به فقرا در جامعه اسلامی، گفت: روحیه مصرف گرایی و تجمل گرایی را کنار بگذاریم که این آفت و بلای بزرگی برای جامعه ی ما می باشد واگر به فقرای جامعه توجه نشود، به معنای بی‌توجهی در دین و ایجاد انحراف است.

وی با بیان اینکه شب قدر شب ولایت است تشریح کرد: روایت ها مبنی بر این است شب قدر شب تقدیر ولایت مولا امیرالمؤمنین وامامان بعد از او می باشدودرشب قدر این تقدیر بسته شد.

موحدی پور با اشاره به اینکه عملیات تروریستی  در ۱۲ ماه مبارک رمضان درساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) رخ داد تصریح کرد: رگبار بستن وشهادت مردم عادی که برای حل مشکلات خود منتظران نمایندگان بودن از نظر نظامی وعملیاتی ارزش چندانی نداشت .

امام جمعه جغتای با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری عملیات تروریستی ترقه بازی بیش نبود و خواستند خودی نشان دهند و بگویند  ما هم در ایران نا امنی ایجاد کردیم.

وی ضمن تقدیر از نیروهای امنیتی ونظامی عنوان کرد: در روز وقوع این دو حادثه تروریستی، نیروهای نظامی و امنیتی با حضور مقتدرانه و به موقع خود عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به گروهک تکفیری نشان داده‌اند.

خطیب جمعه جغتای کشورایران را یکی از امن ترین کشورهای دنیا دانست و گفت: عملیات تروریستی وابسته به عوامل استکبار در حد یک عملیات تبلیغاتی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.