بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در خراسان جنوبی بازارچه های دائمی صنایع دستی راه اندازی شود، گفت: خراسان جنوبی باید به سمت توسعه گردشگری پیش برود.

خراسان جنوبی به سمت توسعه گردشگری پیش برود/ لزوم راه اندازی بازارچه های دائمی صنایع دستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد فرهادی پیش از ظهر شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان بیان کرد: امسال همزمان با افزایش مسافران نوروزی شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در استان بودیم که این امر نشان دهنده عملکرد موفق دستگاه های ذیربط است.

وی راه اندازی بازارچه های صنایع دستی را یکی از اقدامات خوب استان در استقبال از  گردشگران نوروزی دانست و یادآور شد: باید برنامه ریزی صورت گیرد بازارچه های دائمی صنایع دستی در استان راه اندازی و فعالیت این بازارچه ها تداوم یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره کسب مقام دوم ستاد سفر استان در تعطیلات نوروزی امسال تصریح کرد: این امر نشان می دهد که ظرفیت های موجود در استان به خوبی شناسایی و معرفی شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی باید به سمت توسعه گردشگری پیش برود زیرا این استان دارای ظرفیت های گردشگری بالایی است.

وی اظهار داشت:  همچنین باید همه دست به دست هم دهیم تا از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به افزایش آمار گردشگران استان در سال های اخیر افزود: این نشان می دهد که خراسان جنوبی دارد به عنوان قطب گردشگری شناخته می شود.

فرهادی  بیان کرد: با این وجود نیاز است که برنامه ریزی های بیشتری برای معرفی جاذبه های گردشگری استان صورت گرفته و گام های بلندتری در این زمینه برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.