خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

زلزله در کابینه

قدس/ هفته نامه صدا با تیتر زلزله در کابینه در گزارشی از تغییرات ۵۰ درصدی در کابینه دولت خبر داده است.

کومی دهن لق

ایسنا/ واشنگتن پست نوشت: ترامپ با «دهن لق» خواندن جیز کومی- رئیس پیشین اف بی آی- و رد شهادت های وی گفت: این ادعاها با انگیزه سیاسی و از سوی رقبایش رهبری می‌شود.

سند جعلی مخالفان دوحه

 خبرنگار/ به نوشته پایگاه اینترنتی الیوم السابع، مخالفان قطری سند جعلی منتشر کرده‌اند که در آن ادعا می‌شود امیر قطر آماده فرار به تهران با هواپیمای اختصاصی است.

واکنش به وزیر با سنگ قبر مستند!

خبرنگار/ کاربران فضای مجازی در واکنش به سخنان وزیرخارجه امریکا که عبارت جعلی خ. ل. ی. ج. ع. ر. ب. ی را استفاده کرد تصویرسنگ قبر سربازان آمریکایی را منتشر کردند که روی آن عبارت خلیج فارس نوشته شده است.

اعلام برائت از ابوعزراییل

خبرنگار/ به گزارش روسیا الیوم،   گردان های امام علی (ع) - از گروه های بسیج مردمی عراق-  در بیانیه ای  از ابو عزرائیل اعلام برائت کرد. علت این تصمیم، انتشار  ویدیویی از ایوب فالح الربیعی- معروف به ابوعزرائیل- است که نشان می دهد او جسد یک تروریست داعشی را  با آتش می سوزاند.

همه خبر داشتند

ایسنا/ در صفحه اینستاگرام رئیس جمهور، اسنادی ازسند ٢٠٣٠ منتشر شده که نشان می‌دهد افزون بر دولت، مجلس و قوه قضائیه نیز از جزئیات این سند با خبر بوده اند و در آن مغایرت ندیده بودند.

پرشین گلف ...

قدس/ پس از استفاده وزیر خارجه آمریکا از عبارت جعلی درباره خلیج فارس، هشتگ persiangulf به وسیله کاربران ایرانی در توئیتر، داغ شد.

ایرانی ها ما را تهدید نمی بینند

العالم /  رند پال- سناتور جمهوری‌خواه - در یادداشتی در وبسایت «نشنال اینترست» نوشت:  اگر ما می‌خواهیم از شر برنامه موشک بالستیک ایرانی ها خلاص شویم باید ببینیم  آنها چه کسانی را تهدید می‌بینند. من فکر نمی‌کنم ایرانی ها ما را تهدید ببینند.  وی افزود: نظام سعودی هم موشک‌های بالستیک دارد.

حمایت از  داعش در کنگره

خبرآنلاین/ «دینا روراباکر» - نماینده کالیفرنیا در کنگره- می گوید: این آیا خوب نیست کاری کنیم که آمریکا از سنی‌هایی حمایت کند که به حزب‌الله و شیعه‌هایی که تهدید هستند، حمله می‌کنند؟ شاید این ایده مناسبی باشد که ما موجب درگیری تروریست‌های رادیکال مسلمان با یکدیگر بشویم.

جاسوسی در پوشش سازمان های خیریه

خبرنگار/ روزنامه نیویورک تایمز از جاسوسی برخی کارمندان مؤسسات بین‌المللی فعال در زمینه حقوق بشر و کمک رسان‌های انسان دوستانه در یمن خبر می دهد که به عنوان جاسوسان اطلاعاتی آمریکا فعالیت می‌کنند.

قطع همکاری با مجری ایرانی

ایرنا/ تلوزیون سی ان ان همکاری خود را با رضا اصلان- نویسنده و مجری ایرانی و آمریکایی- یک هفته پس از انتقاد تند وی از ترامپ، درپی از حادثه حمله تروریستی لندن، قطع کرد.

سند جنایت تروریسم

ایسنا/ بهروز نعمتی- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس- گفت: قصد داریم بخشی از سالن مراجعان مردمی و یک دفتر نمایندگان را به عنوان سند جنایت تروریسم به شکل نمادین حفظ کنیم.

ترامپ باید بخوابد!

ایسنا/ به گزارش سی ان ان، نانسی پلوسی- نماینده دموکرات- در مورد توییت ترامپ در قبال جیمز کومی- رئیس پیشین اف‌بی‌آی- که ترامپ را دروغگو خوانده بود، اعلام کرد: به نظر من ترامپ باید کمی بخوابد تا افکار خود را منسجم کند.

خبر بیات و سوخته!  

ایسنا/ قاضی زاده هاشمی- وزیر بهداشت- گفت: امسال به علت فراگیری فضای مجازی، انتشار خبر تب کریمه کنگو بازتاب زیادی داشت، اما واقعیت این است که نسبت به سال‌های پیش آمار بیماران افزایش نیافته و خبر تب کریمه کنگو بیات است.

پیشنهادی برای شهید نامیده‌ شدن

ایسنا/ روزنامه خراسان نوشت: پیشنهادی در دولت در دست بررسی است که در صورت موافقت، فوتِ هنگام خدمت برخی کارمندان یگان‌های حفاظت، در حکم شهید دانسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.