سرمربی تیم ملی والیبال ایران صربستان را شایسته پیروزی برابر تیمش دانست.

کولاکوویچ پس از باخت به صربستان: حریف ایران شایسته پیروزی بود

به گزارش قدس آنلاین، ایگور کولاکوویچ پس از شکست ۳ بر یک شامگاه شنبه تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان در هفته دوم لیگ جهانی گفت: اول از همه به صربستان تبریک می گویم. تیم خوبی بود و شایسته این پیروزی بود. آنها از ما بهتر بودند. نوع سرویس در بازی تعیین کننده بود. دریافت های خوبی صربستان با تیم ما قابل رقابت نیست. آنها در دریافت بسیار خوب هستند.

وی افزود: صربستان قهرمان دوره گذشته است. برای من این بازی یک دیدار خاص بود چرا که برابر شاگردان سابقم قرار گرفتم. ضمن اینکه در گذشته با برخی از آنها همبازی بوده ام. در این دیدار برابر هم قرار گرفتیم. از نظر احساسی برای من قرار گرفتن مقابل صربستان سخت بود اما زمانی که بازی شروع شد شرایط برایم فرق کرد. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. 

کولاکوویچ در مورد دلایل واگذاری ست چهارم به صربستان گفت: در ست سوم تیم حریف تعویض هایی انجام داد که این فرصت را به ما داد که بتوانیم به پیروزی برسیم اما در ست چهارم تیم حریف بسیار خوب بازی کرد و زمانی که دیدم برخی بازیکنانم دیگر از پیروزی ناامید شده اند برخی جوانان را به میدان فرستادم تا برای پیروزی تلاش کنند اما دیگر ثمری نداشت.

وی در مورد افت بازیکنانش در ست چهارم گفت: بازی سختی را پشت سرگذاشتیم. صربستان تیم بسیار قدرتمندی است. سال گذشته قهرمان شده و بازیکنان خوبی دارد. ما در دو ست اول هم خوب بازی کردیم و پا به پای این تیم آمدیم. 

ایگور ادامه داد: در بازی با صربستان سرویس های ایران خوب نبود اما تیم حریف بسیار خوب سرویس زد. برخی از سرویس های حریف را اصلا بازیکنان ما نمی توانستند کنترل کنند. در ست چهارم تیم صربستان بسیار خوب کار کرد و فرصت امتیازگیری را از ما گرفت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.