مشهد- هجدهمین آیین کوچه‌گردان عاشق امسال در شب‌های نوزدهم و بیست‌وسوم رمضان مصادف با ۲۳ و ۲۷ خرداد برگزار می شود.

آیین کوچه‌گردان عاشق امسال در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت امام علی(ع) در مشهد؛ آیین کوچ‌گردان عاشق با هدف تامین مایحتاج خانواده های بی بضاعت در محلات آسیب‌پذیر حاشیه شهر برگزار می شود.

بنا بر این گزارش تیم شناسایی جمعیت امام علی(ع) در مشهد، از حدود یک ماه قبل از شروع ماه رمضان، کار شناسایی خانواده‌های محروم را در پانزده محله آسیب‌پذیر مشهد آغاز کرده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

گفتنی است در این راستا تعداد ۴۱۰ خانواده نیازمند به حمایت در محلات پنجتن، قلعه ساختمان، قلعه خیابان، طبرسی شمالی، نوده و روستاهای همت‌آباد، شهرآباد، سیاسک، گوندوک، کوره رضویه، کوشک مهدی و امیرآباد شناسایی شده است که سبد غذایی حاوی  کالاهای اساسی از جمله ١٠ کیلو برنج، مرغ، سیب زمینی،تخم مرغ، پنیر، خرما، قند، ماکارونی و مواد شوینده به میزان ۱۵۵هزار تومان به آنها اهدا می شود.

بنا بر این گزارش این سبد های حمایتی در شب‌های نوزدهم و بیست‌وسوم ماه رمضان مصادف با ۲۳ و ۲۷ خردادماه برگزار می‌شود با همراهی شرکت‌کنندگان در همایش در بین خانواده‌های از پیش شناسایی‌شده توزیع می‌شود.

گفتنی است جمعیت امام علی یک نهاد مستقل است و تمامی اعضای جمعیت به صورت داوطلبانه و رایگان فعالیت می‌کنند و هزینه‌های جمعیت فقط از محل کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.